Sarron moet aan de bak

ha moat geet goed hier heur, oe ok al een poos niet espreukn.
ben polyester mallen ant maken voor de bakaanpassingen, zal daar eens wat van posten hier.
 
zooooooooo piccies,
DSCF2027.jpg
dit is een stalen mal van dunne plaat om het spatbord te verbreden, die wordt aan de binnenkant vol gepolyesterd
 
Laatst bewerkt:
doormiddel van een draaislot van een stalen archiefkast die hier ingebouwd word kan ik dan dmv een kabel de kapconstructie vergrendelen of ontgrendelen
DSCF2031.jpg
 
omdat jfj zn vox ant verbouwen is kwamen deze dempers vrij die ik wel mooi op mn fiets vond passen, deze kant hoeft niet zoveel aan te gebeuren maar de andere kant moet ff verlast worden.
DSCF2036.jpg
 
vanaaf even de gaten geboord boven in de ruggesteun van de bak voor de rolbeugel.
in de staande buis van de rolbeugel komt dan de scharnier voor de kapconstructie.
morgen even de rolbeugel lassen en dan de hoogte bepalen, piccies komen dan donderdag wel weeer.
 
En ophanging even veranderen. Beugels komen niet niet bij de steunen.
Maar mooie vorderingen. donderdag ff kieken.
 
Laatst bewerkt:
Ook geen gek idee eigenlijk.. Kan je zelfs nog een demper ten gelde maken.
 
vanaaf even de rolbeugel geplaatst zoals hij ongeveer moet komen.
als de stand goed is wordt hij vast gelast aan 2 platen die achter het kussen aan de bak gemonteerd wordt.
volgende is lagerbusjes maken die in de zijkant van de rolbeugel komen net onder de lasbochten waar de kap in scharniert.
DSCF2038.jpg
 
Mooi man, en daar kan je de gordels ook weer aan vast zetten dan (platen)
Mooie dikte van buis, die beugel staat hem goed.
 
wou een strip onderin de bovenkant van de ruggesteun lamineren waar de gordels aan komen maar dat laat ik je morgen wel ff zien, heb dan je plaatjes ook klaar
 
Mooi man!

Maar die platen kan je toch ook gewoon bouten? Inlamineren is alleen handig als je geen boutkoppen mag zien zoals bij de deur scharnier. Ik zou gewoon vastbouten. 't zit achter de rugleuning duzzuuee
 
Terug
Bovenaan Onderaan