SBK Generations (Xbox 360, PS3 & PC)

Ik doe mee!! wat is jullie psn?? op high simulation?
Voeg me toe: valeroen

Heb trouwens op assen op zn allermoeilijkste een 1:31:454 weten te halen :)
 
Laatst bewerkt:
ff roken ps staat al aan. Valeroen heb ik er volgens mij ook al instaan. full sim of medium sim? (ik rij eigenlijk altijd medium sim supersport)
 
Kom eraan net nieuwe motor opgehaald dus duurde wat lang er heb ff een pekelfiets erbij gekocht een Yamaha xj900 :+
 
Nu ff klaar. Zat met dichtgeknepen ogen voor de tv. Tijd om onder een deken te gaan liggen. Atjoo! Ging mooi Rick!
 
Laatst bewerkt:
Tof resultaat haha. Waar ligt het trouwens aan dat ik in "Mijn M-F" niet alle updates zie van die topic? Hij word daar niet meer rood zegmaar. Pas wanneer er al zowat opnieuw een pagina vol gepraat is.
 
Tof resultaat haha. Waar ligt het trouwens aan dat ik in "Mijn M-F" niet alle updates zie van die topic? Hij word daar niet meer rood zegmaar. Pas wanneer er al zowat opnieuw een pagina vol gepraat is.
Geen idee, bij mij wordt 't mapje wel rood. Maar het is hier soms behoorlijk stil, miss vandaar?
 
Hahaha ja die was geniaal he hahaha *O*
Ik zag later pas dat ik eerste was btw, dacht dat ik je net niet meer had voor de streep _O-

Ey wtf ik zie nu pas dat je je ideale lijn hebt aanstaan...

Ik zag idd ook dat jij ineens eerste was, ik dacht dat ik dat was met mijn slome engelse trapfiets.
Klopt, dat verrekte ding krijg ik niet weg. kan niet op options klikken op één of andere manier. zal zo foto posten van een nieuw record op assen..
 
Laatst bewerkt:
Ik zag idd ook dat jij ineens eerste was, ik dacht dat ik dat was met mijn slome engelse trapfiets.
Klopt, dat verrekte ding krijg ik niet weg. kan niet op options klikken op één of andere manier. zal zo foto posten van een nieuw record op assen..
Hahah normaal vind ik die laatste bocht altijd kut op Salt Lake, maar nu had ik een keer een goede drive en had ik je dus net (blijkbaar).

Sowieso altijd leuk sportief op elkaar wachten na een crash en leuke battles man. Jammer dat je niet de optie hebt een handje op te steken, want ik heb 'm er paar keer voorgegooid op momenten die miss niet al te netjes waren :$

Moest wel lachen op Kyalami 2 identieke laps van ons met steeds dezelfde inhaalmomenten })
 
Hopelijk volgende keer wel normale verbinding anders is het wel.donders irritant als je telkens van je brommer flikkert omdat hij blijft hangen in een bocht en opeens ben je een.bocht verder
 
Hopelijk volgende keer wel normale verbinding anders is het wel.donders irritant als je telkens van je brommer flikkert omdat hij blijft hangen in een bocht en opeens ben je een.bocht verder
Ja idd ik zag jullie op Donnington ineens allebei keihard het gras ingaan, toen dacht ik nog: "Huh wat een rare plek om eraf te vliegen" en toen liep m'n ps vast :S
 
hm appart, ik ging gewoon de bocht door ;) en toen vloog ik er uit. nicolay wat is je psn?:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan