SBK Generations (Xbox 360, PS3 & PC)

Ja idd ik zag jullie op Donnington ineens allebei keihard het gras ingaan, toen dacht ik nog: "Huh wat een rare plek om eraf te vliegen" en toen liep m'n ps vast :S

moet eerlijk zeggen dat motogp het dan toch wel wat beter voor elkaar heeft met de online gameplay. de servers daar deden het altijd we een stukkie beter.
 
lijkt me goed wacht ff op de nieuwe tv dan ga ik namelijk ook gelijk alle kabels vervangen want mijn internet via de kabel loopt nog niet helemaal lekker. maar geen zin om alles nu telkens van de muur te trekken haha
 
dat zal leuk zijn.. *O* hij heeft de eerste tijden al goed gereden op philip island telkens 4de tijd gereden helaas ook al een keer gecrasht.. maar hopelijk horen we dit jaar wat meer van hem in de wsbk
 
Zit me nu mateloos te ergeren aan SBK '11 :(

Hoe kan het verdomme zo zijn dat je in de kwali 3 seconden sneller ben je tijdens de race de grootste moeite heb om voorbij achterblijvers ten komen als je bent gecrashed :(
Dat is nog tot daaraantoe, maar die homo's die normaal 3-4-5 sec trager zijn blijken je dan zonder enige moeite te kunnen volgen :(

Edit: maar ik word er voor de rest niet chagerijnig van hoor :+
 
Laatst bewerkt:
Even oma wegjagen :P
Weet iemand of er nog een 2013/2014 versie is of komt? Met eventueel vd Mark in de supersport?
Ik kan op google niets vinden
 
Denk het niet aangezien Milestone ook de laatste 2 MOtoGP games heeft gemaakt. Die schijnen toch wat beter te verkopen dan de SBK games helaas...
 
Ik ben idd bang dat de SBK games zijn komen te vervallen door de concentratie op de MotoGP game. Ik heb MotoGP 14 nu op de PS4 en het is best vermakelijk, maar de gameplay zal nooit zo goed zijn als de SBK games helaas
 
Terug
Bovenaan Onderaan