SBK: The Battle of Britain!

Rea pakt er...

  • Geen

    Stemmen: 2 10,0%
  • Een

    Stemmen: 4 20,0%
  • Twee

    Stemmen: 8 40,0%
  • Twee én pole position!

    Stemmen: 6 30,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20

twonha

Yods be silent!
2 apr 2007
8.113
2.551
Nijmegen
Dit is het topic voor het SBK-raceweekend op Donington Park. Niet doorvertellen!

Een uitgebreide OP is voor de Superbikes niet nodig: Van der Mark racet en meer hoeven we eigenlijk niet te weten. Desondanks wat geneuzel:

* De races zijn niet live te zien op Nederlandse televisie. Eurosport heeft wel meer te doen in zo'n weekend, dus is er vanaf 22:45u pas actie te zien op Eurosport 1. Dat wordt streamen, al dan niet via de betaalde videopass op www.worldsbk.com!
* Ten Kate Honda neemt wat nieuwe onderdelen mee. Gaat het Guintoli en Van der Mark helpen in hun strijd tegen de Britten? Mwah, zal wel meevallen.
* Volgens de weersvoorspellingen van Gerrit gaat het wel (50% kans) of niet (50% kans) regenen.
* Engeland ligt daar *wijst naar Engeland*.

Er is een poll, dus doe een kunstje en stem! *O*
 
Laatst bewerkt:
da's niet verkeerd Gerrit :)
Doe jij live verslag vanuit de pits, via meerkat ofzo :? :P
 
Laatst bewerkt:
eerste twee trainingen waren nog moeizaam voor van der Mark maar vanaf FP3 zit hij er goed bij!

FP4:
2gwxt8z.png
 
Tjonge, kwam er totaal niet uit voor VDM helaas. Geen voordeel uit de qualifier kunnen halen in ieder geval.

Tof om te zien dat Guiliano wederom vooraan staat :-)
 
Resultaten zijn helaas wisselend.
Maarre Rossi traint ook vaak matig :+ en in de race is tie er weer :]
 
En wat is zijn startplaats voor morgen .
toevallig iemand de lijst met tijden ?.

Edit, 12e dus ,hoop dat ie zoals naar eigen zeggen een goede pace kan houden op racebanden
 
Laatst bewerkt:
BT sports zal wel uitzenden dus streampje is wel te vinden.

edit: BT doet alleen Motogp geloof ik. hmmm
 
Laatst bewerkt:
Ook de Britse Eurosport zendt tennis uit en fietsen. Lijkt me dat er geen livestream zal zijn ofwel?

Het wordt al jaren gewoon uitgezonden door British Eurosport 2
Zo ook dit weekend.
 
Valt me wel tegen dat het Aragon topic nog steeds niet is aangemaakt. Maar dan wel deze aanmaken! :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan