Schandalige snelheidsovertreding in Hoogvliet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is vrijdag! Daar komtie dan:

Zorrug dat je d'r bij komt
Bij de politie, bij de politie.

Zorrug dat je d'r bij komt
Bij de politie moet je zijn.

Je staat voor lul voor 100.000 mensen,
Die je allemaal het graf in willen wensen.

Zorrug dat je d'r bij komt
Bij de politie moet je zijn.

;)

Maar ik ben blij met de politie hoor!
Toen ik in de kreukels lag waren ze er ook voor me.

Het is de overbetaalde leiding en die boomknuffelaars die er voor zorgen dat er zinloos geflitst word.
Er vallen nog steeds te veel doden in het verkeer. (kinderen, bejaarden, motorrijders, dronken bestuurders, fietsers, slapende vrachtwagen chaffeurs)

Ach wat maakt die boete nou uit joh.. Gaat naar een goed doel ;)

Prettig weekend! TT Assen.
 
Laatst bewerkt:
Typisch de logica van de politie, ik ben ook gelaserd op een weg na een gevaarlijke kruising, nee ze gaan niet op de kruising controleren, maar op de weg die erna komt waar niks meer kan gebeuren! (lees: weg zonder fietspaden ernaast, middenberm, geen oversteekplaatsen, sterker nog geen huizen in de buurt)

In plaats dat ze gewoon toegeven dat het puur om het geld te doen is, :N krijg je van die nonsense redeneringen over verkeersveiligheid B|


zo fantastisch dat volk.
ze worden door de overheid genaaid met hun loon en arbeidsomstadigheden.
de politie top vult zijn zakken rijkelijk terwijl de politieman er niks bij krijgt.

hetzelfde systeem laat echte misdadigers waar politie veel tijd en moeite in steekt zo maar weer gaan.
ondertussen worden ze door bontkraagjes tot op het bot vernederd en kunnen ze niks doen.

maar toch zijn ze wel weer bereid om het geld bij de normale burger uit de zakken te kloppen omdat de overheid geld nodig heeft om gaten te dichten door hetzelfde wanbeleid.

betere arbeidskrachten dan agenten kun je niet krijgen _O-
 
Nuttig punt ja, maar niet voor snelheid, maar voor kijktechniek en richtingaanwijzer. Als er ongelukken gebeuren op die plek, zal dát de oorzaak meestal zijn. Hoe vaak ik daar, op de fiets, al niet in de ankers kon voor een afslaande auto.

Maar ja, voor die 1e is geen sanctie (niet direct althans), en die 2e wordt nooit gecontroleerd.

Ik krijg steeds meer de indruk dat jij die politieagent was. Je praat ook tegen beter weten in. Als jij die weg zo goed kent weet jij dat vanaf het zebrapad tot de rotonde geen enkel verkeer de weg kruist. Waar zij mij hebben gemeten is de kans op ongelukken bijna nihil.

En ik vertel het nogmaals: ik betaal zonder morren de bekeuring omdat ik nu eenmaal de wet heb overtreden. Mijn ergernis zit hem in het feit dat ze niet controleren waar wel kinderen spelen. In mijn straat, waar je 30 mag en veel kinderen spelen, wordt vaak te snel gereden, voornamelijk door scootertjes. Ik heb nog nooit een agent de snelheid hier zien controleren.
 
.....
Mijn ergernis zit hem in het feit dat ze niet controleren waar wel kinderen spelen. In mijn straat, waar je 30 mag en veel kinderen spelen, wordt vaak te snel gereden, voornamelijk door scootertjes. Ik heb nog nooit een agent de snelheid hier zien controleren.
Daar heb je een punt, ze zouden wat vaker in die wijken moeten kijken. Langs de andere kant een woonwijk nodigt minder uit om hard te rijden dan een lege met middeberm gescheiden weg..
 
Ik krijg steeds meer de indruk dat jij die politieagent was. Je praat ook tegen beter weten in. Als jij die weg zo goed kent weet jij dat vanaf het zebrapad tot de rotonde geen enkel verkeer de weg kruist. Waar zij mij hebben gemeten is de kans op ongelukken bijna nihil.

En ik vertel het nogmaals: ik betaal zonder morren de bekeuring omdat ik nu eenmaal de wet heb overtreden. Mijn ergernis zit hem in het feit dat ze niet controleren waar wel kinderen spelen. In mijn straat, waar je 30 mag en veel kinderen spelen, wordt vaak te snel gereden, voornamelijk door scootertjes. Ik heb nog nooit een agent de snelheid hier zien controleren.

Maar heb je dit dan wel eens aangekaart bij de lokale politie dan? Zonder dollen dat zou zomaar kunnen helpen. Bij ons in de straat heeft het wel gewerkt in ieder geval..
 
Oh dan begreep ik het verkeerd. Dus jij wijst mij op een taalfout, waarna ik vervolgens de overige spelfouten moet vinden van jou, en als ik er dan 1 corrigeer, dan ben ik een mierenneuker omdat ik jou op een taalfout wijs.

God, dat ik er zo naast kon zitten zeg.

Oh, nog even zwaaien en kotsen om de post af te sluiten :W :r


Volgens mij moet je het nog even nalezen... Precies wat ik bedoel, je snapt de strekking niet van het verhaal van de ts, en volgens mij een deel van mijn reactie.

B|
 
zie het contrast eens:

hoe ver die idioot kan gaan voordat de politie wat doet.
ik had hem toch allang neer geknuppeld.

maar dan is het wel heel zuur dat je als brave burger de meest lullige boetes krijgt en dergelijk gedrag hierboven niet bestraft word
 
Ben ik nou trouwens de enige die de topictitel hilarisch vind?
TS geeft toch zelf aan, dat hij een schandalige snelheidsovertreding heeft begaan in Hoogvliet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan