Scheuren in de omgeving Zwolle deeltje 25: JUBILEUM

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet van niks... :z
Misschien heeft hij het toen hier in het forum gedaan? Ik ben natuurlijk tijdje afwezig geweest...... Maar niet via PM ofzo!

Maar noem is wat prijzen dan? Wat koste het nu, en wat kost het bij Kalsbeek oid?

Scheelt aanzienlijk Jeroen! Zoek anders maar eens een setje op bij een dealer en zoek dan dezelfde prijzen maar eens op bij die site's. Komen alleen montagekosten erover heen :Y ..
 
het jammere van een cbr900RR is dat ik maar een beperkte bandenkeuze heb i.v.m. 16" voorvelg, en dat vind ik niet altijd prettig. bridgestone is eigenlijk de enige die nog een redelijk goede band maakt
 
Ik had eens mn telefoon te koop gezet op MP, kreeg ik een mail van een arme zielige man uit Afrika.
Of ik mijn mobiel naar zn dochter wou sturen, want die had geen geld en dan zou ik een heleboel geld van hem krijgen, maar dan moest ik wel eerst even al mn gegevens doorgeven :')

Maar er zijn er zat die er wel in trappen he :X

die ken ik ook! alleen was die van mij al wat slimmer en had er een kopie bij gedaan van een zogenaamd bankafschrift...

Helaas kerel, door de mand gevallen... bleek een afrikaanse kerel te zijn die een heel zielig verhaal had rondom hun corrupte regering etc... Helaas kerel, kan ik ook weinig aan doen... :N
 
knap staaltje werk P-TÀ *O* wat vind je baas er van :?

denk dat de baas thuis zit en heb alle tuig weer naar bed getrapt... heb het rijk nu net weer voor mezelf!!!

nadat ik zojuist even uit mn strot ben gegaan richting de kids... Heerlijk!!! *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan