Schuberth concept - binnenvoering uitneembaar?

Nooit op gelet eigenlijk, ik weet wel dat het gedeelte boven op je hoofd los gehaald en uitgewassen kan worden. De delen bij de wang, etc. niet volgens mij.
 
Er zit een binnenmuts in die wasbaar is. Handwas in lauw water en laten drogen.
Het geheel zit vast met 4 kunststof drukkers.
 
de muts is idd uitneembaar, en hij past in een krauser k2 zijkoffer (42 liter), denk niet dattie in een bmw zijkoffertje past, topkoffer moet vast wel lukken.
 
Die passen in de zijkoffers van de BMW R1100RT, nipt weliswaar maar het lukt. Die koffers zullen wel hetzelfde zijn als die van de R1150RT? Zalige helm trouwens!
 
Die passen in de zijkoffers van de BMW R1100RT, nipt weliswaar maar het lukt. Die koffers zullen wel hetzelfde zijn als die van de R1150RT? Zalige helm trouwens!


welke maat van helm heb je dan?
Krijg die van mij (maat 58/59) er niet in.
Of op welke manier krijg je hem erin, moet je "wringen" om de koffer toe te krijgen.
 
Ik heb het maatje kleiner en moet beetje helpen (of wringen hoe je het wilt noemen) om de koffer te sluiten, maar zeker niet extreem. In het begin deed ik het altijd met de helm in de zak en dan moest ik toch goed wringen om de koffer te sluiten maar het ging wel. Ben je zeker dat de helm groter is en niet dat het binnenwerk anders is als je een grotere maat helm neemt?
 
Ik heb het maatje kleiner en moet beetje helpen (of wringen hoe je het wilt noemen) om de koffer te sluiten, maar zeker niet extreem. In het begin deed ik het altijd met de helm in de zak en dan moest ik toch goed wringen om de koffer te sluiten maar het ging wel. Ben je zeker dat de helm groter is en niet dat het binnenwerk anders is als je een grotere maat helm neemt?
 
In de rechterkoffer t.o.v. de rijrichting, de andere is smaller vanwege de uitlaat.

zo plaats ik em in de koffer:
full


Dat grijze ding rechtsonder is dus mijn cardan :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan