Schuin, Schuiner, plat...

Wat vind je van mijn "demonstratie":

  • Je bent de beste!

    Stemmen: 1 3,0%
  • Je bent de allerbeste!

    Stemmen: 1 3,0%
  • Ik ben een vrouw en ik wil je!

    Stemmen: 4 12,1%
  • MWoh gaat wel...

    Stemmen: 1 3,0%
  • Knap stuurwerk met een grote dosis pech.

    Stemmen: 1 3,0%
  • Op een natte weg moet je voorzichtig zijn!

    Stemmen: 20 60,6%
  • Met deze domme actie breng je alle motorrijders in diskredie

    Stemmen: 5 15,2%

  • Totaal aantal stemmers
    33

SnelFietser

Rookie
8 mrt 2004
8
0
Assen
Ook mij is het nu overkomen...:

Op ongeveer 1 km van m'n werk licht een hele leuke rotonde waar je echt schuin doorheen kan... Het wegdek was een beetje nat maarja het is de laaste leuke bocht voordat ik op mijn werk aankom dus dan doe je toch iets extra's (om het publiek te vermaken toch??). Helaas ging ik net voor mijn afslag (3/4 rond..) op mijn plaat...

Gevolg :

Scheur en krassen op linkerzijde (kuip). Krassen op de onderkuip en een half afgeschuurd "versnellingspookje" (<-- gaf wel mooie effecten). + motorbroek kan weg, gelukkig raakte ik niet met mijn helm de grond (zaterdag net een nieuwe gekocht).

Gevolg 2: Ik behoor nu tot de groep motorrijders die gevallen is en niet meer tot de groep die nog gaat vallen (dus nu hoef ik me niet meer in te houden).

ps. weet iemand waar je goedkoop aan kuipwerk voor een deauville (99) kan komen??

Na aanleiding van alle positieve reacties heb ik besloten er even een poll aan vast te knopen.
 
Laatst bewerkt:
lekker slim om met dit wegdek lekker het publiek te vermaken. maargoed, sterkte.
 
Ik reed afgelopen nacht met 40km/u over een klaverblad, haha. Het vroor en zag de weg aan alle kanten glimmen. Mooi niet dat ik dan de show ga stelen door 'em plat te gooien O-)
 
full
 
Maar nu even serieus, wat kost een linkervoorkap + een onderkap (zit er standaard niet op). Een deauville uit 1999.
 
Dokus, het was 1 graad onder 0 vanmorgen!!

stomme actie, voorspelbaar resultaat :)
maja, je leert 't met vallen en opstaan.

suc6 ermee
 
"t mag een paar centen kosten maar dan heb je ook wat bekijks!
Je doet er nogal lollig over, duh.

Allereerst, ik mis piccies. Ten tweede heb je er iets van geleerd spelende vrouw ? Je weet wat er met de spelende vrouw gebeurd is die er niet van geleerd heeft ;)
 
Je doet er nogal lollig over, duh.

Je moet het niet lollig zien maar meer cynisch, ik baal er natuurlijk verschrikkelijk van want het kost me weer eenhoop geld maar ik ben er het mens niet naar om zielig te gaan doen en probeer er maar het beste van te maken.

Allereerst, ik mis piccies. Ten tweede heb je er iets van geleerd spelende vrouw ? Je weet wat er met de spelende vrouw gebeurd is die er niet van geleerd heeft ;)

Piccies komen morgen wel.
 
je weet toch dat je met deze temperaturen geen grip hebt...wrom doe je dan een typische mannen actie...

oooo..er staan mensen te kijken...ff stoer doen...

dus...

geen testosteron-acties meer he? :)
wie ze kont brand...moet op de blaren zitten...
hoge bomen vangen veel wind...
en jij valt niet ver van de rotonde...

;)
 
Altijd kl :( te...

Hoort bij de ervaring die je op moet doen met rijden... want dit zal jij geen tweede keer meer zo doen... zo leer je elke dag bij (als is het door schade en schande '( )
 
Terug
Bovenaan Onderaan