Servercrash [UPDATE]

Quote:
CNN: AL Quaida have targeted motorcyclists

Popular internet forum Motor-Forum.nl (M-F) in holland has been the target of a DNS attack by alleged Al-Qaeda hackers.. A possible suspect is mister Koos S. who is known to have connection in the criminal and terrorist worlds. He is most notorious for his connection to GADSO company..

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Arcadis bedankt voor je snelle werk! :}

stupid.gif
 
Je Pincode :+

'k zou toch over gaan op 2 releatief lichte servers met Windows2003, IIS6 (met php plugin), en dat dan loadbalancen. O-) (kan er nog eens eentje uitvallen) :X

En dan met vervolgens iedereen 50 euro doneren om aan de licentiekosten te voldoen.

En dan daarbij, Linux draait zelfs nog op brakke hardware, laat windows eerst maar eens goed draaien op goede hardware })

[me]Sjoske gaat zich snel even verstoppen :P [/me]
 
Sterkte voor de nabestaanden!! Kan me niet inleven hoeveel pijn en verdriet dit voor de mensen moet doen die van dicht bij dit hebben moeten meemaken! ;(




:+
 
En dan met vervolgens iedereen 50 euro doneren om aan de licentiekosten te voldoen.

En dan daarbij, Linux draait zelfs nog op brakke hardware, laat windows eerst maar eens goed draaien op goede hardware })

[me]Sjoske gaat zich snel even verstoppen :P [/me]

Daar heb je toch surflicentie's voor.

licentie W2k3 advanced server 28 euro O-)
't is alleen ff uitpluizen of een medewerker zo'n licentie mag gebruiken voor een server als motor-forum. ansich is motor-forum nonprofit. Dus dat zou nog best wel eens kunnen denk ik.

[me]SL1000 is i.i.g. diep onder de indruk van de performance en stabiliteit van w2k3
[/me]


(Enneh, Windows goed laten draaien is een deel van m'n vak *D )
 
Daar heb je toch surflicentie\'s voor.

licentie W2k3 advanced server 28 euro O-)
\'t is alleen ff uitpluizen of een medewerker zo\'n licentie mag gebruiken voor een server als motor-forum. ansich is motor-forum nonprofit. Dus dat zou nog best wel eens kunnen denk ik.

[me]SL1000 is i.i.g. diep onder de indruk van de performance en stabiliteit van w2k3
[/me]


(Enneh, Windows goed laten draaien is een deel van m\'n vak *D )


wablief? :) :) :?
 
Wufje heeft nu de de hele dag aan de reserve brommer kunnen werken, en die doet het nu dus ook weer. Kijken wie het het langst volhoud :)
 
Laten we het maar lekker bij Linux houden, een GUI kost alleen maar onnodige resources :P

(Ben wel met je eens dat W2K3 een mooi en stabiel product is)
 
Windows, bleh. :r

O nee, we doen hier alleen maar aan Mac bashing. Apple, bleh. :r

Tot zover mijn nuttige bijdrage :+
 
Whahaha, al moet ik weer toegeven dat dat nieuwe aquarium scherm van apple (30\"tft of id) wel weer om te :9~ is :P

wat was er vandaag trouwens met de server, nieuwe crash?? :)
 
Whahaha, al moet ik weer toegeven dat dat nieuwe aquarium scherm van apple (30\\\\\\\"tft of id) wel weer om te :9~ is :P

wat was er vandaag trouwens met de server, nieuwe crash?? :)
Hij houdt er idd regelmatig mee op. Dit reservekastje waar de site nu op draait is redelijk brak en slaat regelmatig vast.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan