Servercrash [UPDATE]

@Arcadis: Geen ECC geheugen? brake hdd's? Warmte? Waar vermoed je dat de problemen liggen? anders eens met snmp de server strak in de gaten houden.

Wat voor hardware draait de webserver nu op dan, en heb heb je eigenlijk nog rackspace over?

@gerben. Nope eigenlijk helemaal niet als je iis6 en w2k3 goed kent en instelt dan heb je er geen omkijken naar. Af en toe eens patchen, da's alles.
 
@Arcadis: Geen ECC geheugen? brake hdd's? Warmte? Waar vermoed je dat de problemen liggen? anders eens met snmp de server strak in de gaten houden.

Wat voor hardware draait de webserver nu op dan, en heb heb je eigenlijk nog rackspace over?
Het geheugen is waarschijnlijk de boosdoener. Het draait ook allemaal op apparatuur die eigenlijk voor desktops is gemaakt, maar in het verleden was er niet genoeg geld voor betere apparatuur. Er komt nu een andere server aan, gelukkig. ;)
 
@Arcadis: Geen ECC geheugen? brake hdd's? Warmte? Waar vermoed je dat de problemen liggen? anders eens met snmp de server strak in de gaten houden.

Wat voor hardware draait de webserver nu op dan, en heb heb je eigenlijk nog rackspace over?

@gerben. Nope eigenlijk helemaal niet als je iis6 en w2k3 goed kent en instelt dan heb je er geen omkijken naar. Af en toe eens patchen, da's alles.

Ben er eerlijk gezegd ook erg tevreden over, afgezien het grote aantal 'succesvolle' virus attacks.
 
full



Nerdtopicalarm















}) O-)
 
En daar heb je ook al geen verstand van...virussen komen ook op een server zonder dat je erop werkt.. ;)

ligt eraan of je ze patched hè...

maar over het algemeen komen ze via e-mails binnen, of het openen van besmette bestanden. zoalng je dat nou gewoon op je werkstation doet. is er weinig aan het handje...
 
Nou, de server houdt zich nog goed. Als iedereen nou braaf maximaal 1 uurtje per dag op m-f zit, dan trekken we het misschien nog wel tot de nieuwe apparatuur er is. O-) :P
 
He He, eindelijk weer MF.
Ik begon al te trillen :P :P :+

Enig idee wanneer de nieuwe server binnenkomt.
 
In de loop van de week. Reken er maar op dat we het met de huidige opstelling nog een weekje moeten uithouden.

Tja, moek maar wat meer gaan werken dan B|


:P :+

Wel hulde dat je er weer druk mee bent om ons te kunnen laten MF\'en :}
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig hebben we hiero een nieuwe koffieautomaat, met verschillende smaken. Ben dus lekker aan het testen geweest.

Kortom, weer een productief dagje achter de rug dankzij de MF-crash.
:+



But seriously, keep up the good work guys! (and the server too, if possible :P )
 
hmm heb vandaag maar 1 keer iets kunnen lezen en toen was het weer weg. of lag dat misschien aan mij. heb net een ghost teruggezet, en joepie bij mij draait alles ook weer.

Wufje wil best aanbieden om mee te hosten, echter 50kb upload is best aardig, maar niet voor een forum met duizenden leden.
 
gelukkig wordt het goed weer deze week, anders zou ik het toch echt wel heeeeeeeeeeeeel erg moeilijk krijgen ;)
 
Toch wel irriterend hoor.. wou gisteravond een verhaal plaatsen ( 30 regels ofzo). Eindelijk het verhaal af, [me]Roadk!ll press Posten 5 min duurtijd die uiteindelijk uitdraaide op een errorvenster.. : '( [/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan