Serveronderhoud as zaterdag [Update]

Yep, alleen een kwestie van tijd....

Maar 't is een kwestie van geduld
Dat heel Holland Limburgs lult...

:)

nou zit ik hier weer! ik ben er nu vandoor!
 
Site gaat razendsnel!!! :}
Goed werk!!!

S'nachts heeft volgens mij niet veel zin, als ik naar de tijdstippen kijk van sommige berichtjes ;)
 
S'nachts heeft volgens mij niet veel zin, als ik naar de tijdstippen kijk van sommige berichtjes ;)

Dan hoor je ook te slapen en evt te werken. Overdag hebben de meeste mensen er last van.

Vooral verslaafden.
 
Net de Dude en Arcadis gesproken, we draaien tijdelijk op één server (de nieuwe). De tweede server wordt zsm bijgeschakeld (dit kan op afstand gebeuren) zodat het echt gaat vliegen :)
 
Net de Dude en Arcadis gesproken, we draaien tijdelijk op één server (de nieuwe). De tweede server wordt zsm bijgeschakeld (dit kan op afstand gebeuren) zodat het echt gaat vliegen :)

Whoeaaaagggghhhhhh!!!!!!

Kijk dan maar uit voor de vogelpest hier, straks hebben we hier last van gevleugelde ellende... :+

Maar eehhhh.... Toppie... :} :} :}
Ik kan weer posten... *D
 
Grote Klasse! :}

ps.
mocht er nog behoefte zijn aan een HP LH3 met 2x 9 gb raid1 en 3x 9gb raid 5 scsi 10krpm, en dual (ik dacht 600mhz) PIII processors geef dan ff een gil, misschien dat ik kan helpen met wat afgeschreven spul (3 a 4j oud) van het werk...

Groet,

Sl1000
 
Laatst bewerkt:
De server zal dus nog even traag zijn omdat alles nu op één machine draait, maar daar komt nog een sbij dat er een enorme hoeveelheid data van de ene server naar de andere gekopiëerd moet worden.
We hopen vanavond of morgen de zaak rond te krijgen, maar of het (qua tijd) lukt, is nog niet bekend.

Als database- en webgegevens weer gescheiden zijn, zal het een stuk vlotter moeten lopen.
 
De server zal dus nog even traag zijn omdat alles nu op één machine draait, maar daar komt nog een sbij dat er een enorme hoeveelheid data van de ene server naar de andere gekopiëerd moet worden.
We hopen vanavond of morgen de zaak rond te krijgen, maar of het (qua tijd) lukt, is nog niet bekend.

Als database- en webgegevens weer gescheiden zijn, zal het een stuk vlotter moeten lopen.

Ah ke. Dacht al tis echt wel traag. Maar dan zeg ik nix. Wij danken u voor alle moeite.
 
Nou hier is ie anders vrij vlot :} Thx!

En natuurlijk even opnieuw inloggen, zo ben ik in het verleden verschillende accounts kwijtgeraakt bij Tweakers.net, wou ik weer opnieuw inloggen bleek de nick bezet....
 
De server zal dus nog even traag zijn omdat alles nu op één machine draait, maar daar komt nog een sbij dat er een enorme hoeveelheid data van de ene server naar de andere gekopiëerd moet worden.
We hopen vanavond of morgen de zaak rond te krijgen, maar of het (qua tijd) lukt, is nog niet bekend.

Als database- en webgegevens weer gescheiden zijn, zal het een stuk vlotter moeten lopen.
wat een (service)monteur allemaal niet moet doen en kunnen om de machine weer lekker soepel telaten draaien. :}
 
Nog even een korte update:
De ervaren traagheid had toch een oorzaak, behalve dat alles op maar 1 server draait. Na wat gepruts (zie mijn ondertitel ;) ) is dat verholpen en draait het forum naar behoren. Gewoon snel dus. :) Zodra web en database weer gescheiden zijn hopen we nog wat extra snelheid te verkrijgen.

Voor de geinteresseerden: Een van de log bestanden liep vol en dat ging zo hard dat 1) het forum zo traag als .. werd en 2) de server crashte zodra dat bestand te groot werd.
 
Grote Klasse! :}

ps.
mocht er nog behoefte zijn aan een HP LH3 met 2x 9 gb raid1 en 3x 9gb raid 5 scsi 10krpm, en dual (ik dacht 600mhz) PIII processors geef dan ff een gil, misschien dat ik kan helpen met wat afgeschreven spul (3 a 4j oud) van het werk...
full




:} :} Thnx :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan