Serveronderhoud as zaterdag [Update]

Idd, dan krijg je dus geen verbinding. Dat verslikken gaan we verhelpen, maar het heeft wel wat voeten in de aarde, omdat het grondige aanpassingen aan de software vereist. Tot die tijd doe ik er in ieder geval alles aan om het zo min mogelijk voor te laten komen.
Dat weet ik, jullie doen wat jullie kunnen! :}
 
Idd, dan krijg je dus geen verbinding. Dat verslikken gaan we verhelpen, maar het heeft wel wat voeten in de aarde, omdat het grondige aanpassingen aan de software vereist. Tot die tijd doe ik er in ieder geval alles aan om het zo min mogelijk voor te laten komen.

Ik wil als Oracle-DBA wel een een blikje werpen op die queries, stuur ze maar op. Zal een kijken wat ik er mee kan :)
 
Vraagje over de server. Waarom hebben jullie dual Xeon server aangeschaft en geen dual AMD Opterons?

Ik weet, AMD staat nou niet bekend om zijn server processors echter, de Opterons verslaan de Xeon's op bijna alle fronten.

Misschien wel een leuk artikel: http://www.aceshardware.com/read.jsp?id=60000275

Verder, goede site en zal hier zeker vaker langskomen!
 
Dat verslikken gaan we verhelpen, maar het heeft wel wat voeten in de aarde, omdat het grondige aanpassingen aan de software vereist. Tot die tijd doe ik er in ieder geval alles aan om het zo min mogelijk voor te laten komen.

Tja, de overstap van mysql naar postgresql is nooit 1 op 1 :)

Persoonlijk ben ik niet zo kapot van mysql (het is geen relationele db) maar 't is wel snel.

Succes in iedergeval!
 
Hi,

Hoe groot is de db inmiddels? Ik ben benieuwd hoe jullie de diskindeling hebben geconfigureerd, gezien dat een heel verschil in preformance en veiligheid van jullie data kan betekenen.

Ik zag dat jullie ook een server hebben met SATA schijven, hmmm.
 
Terug
Bovenaan Onderaan