Shane 'Shakey' Byrne

Jermo

MF veteraan
5 mrt 2006
21.994
51
Amsterdam
Ik kon van deze geniale rijder nog geen topic vinden dus bij deze:

Post hier alles over 'Shakey' Byrne *O*

Shakey-LapRecord.jpg
 
Leider BSB 2011 klassement *O*

2e ronde 1e race kwam hij in de regen terug van achteraan (plaats 33) om 15 rondes later op plaats 3 te eindigen, net achter de 2e plaats :}
 
jammer dat deze gast niet meer in wsbk rijd was altijd geweldig om hem te zien stoeien met een machine :}
 
Laatst bewerkt:
zal me weinig verbazen als hij volgend jaar weer een leuke plaats in de WSBK heeft als je ziet hoe overtuigend hij races wint :}
 
En ooit begonnen bij Fastbikes Magazine als één van de testrijders. Zijn bijnaam Shakey komt daar ook vandaan vanwege de enorme zwabberende ( Shakey ) wheelies. Ik keek vroegah vaak de films van dit blad zoals How to wheelie en influence people ... monster wheelies over de Franse tolwegen met snelheden die velen op 2 wielen niet rijden :}

Dat racen en wheelien is ie niet verleerd :}
 
Laatst bewerkt:
Ik kijk naar zijn Twitter, maar kan het niet vinden hoor....
Ik haal het er ook niet uit :N , behalve dat Ten Kate hem feliciteerde met 2 briljante races.

OT: Mooi figuur die Shakey, lekkere droge humor. Redelijk goede prestaties behaald in WSBK, zonde dat het vorig jaar minder lekker ging en hij zo in de schaduw van zijn teamgenoot Checa reed.
 
Ik haal het er ook niet uit :N , behalve dat Ten Kate hem feliciteerde met 2 briljante races.

OT: Mooi figuur die Shakey, lekkere droge humor. Redelijk goede prestaties behaald in WSBK, zonde dat het vorig jaar minder lekker ging en hij zo in de schaduw van zijn teamgenoot Checa reed.

Tis ook maar wishful thinking hoor...in de UK doen ze het iig al enthousiast. En ik blijf erop hopen.

Ben er trouwens van overtuigd dat SHakey vorig jaar achtergesteld werd bij Checa. Nu maar hopen dat hij een wildcard krijgt op Silverstone!
 
Terug
Bovenaan Onderaan