Shell V-power ervaringen

Nee?

Van dezelfde Shell website als jouw quote:Zullen we 't er maar op houden dat 't puur een marketingverhaaltje is?

Dan heb ik daar overheen gelezen, maar een puur marketingpraatje geloof ik niet in.
Als het je blok schoon houdt, levert je blok in mijn ogen ook meer vermogen dan een vervuild blok. Op een Dynobank doen ze ook altijd enkele runs om de boel schoon te blazen.
Maar goed, ik weet al dat het een eindeloze discussie is, ik tank V-power (en Pura daarvoor).
 
enige malen Pura getankt omdat, het injectie systeem schoon blijft.(zegt men).
geen voelbaar verschil, niet meer of minder kilometers per liter.
1 op teil blijft 1 op teil.
in duitsland Vpower getankt "is alleen een aanslag op je portemoinee.
Dus |( :(
 
ik weet al dat het een eindeloze discussie is, ik tank V-power


Hier nog een

en dat omdat ik
A) er mee werk (nee we maken het niet hier)
B) weet hoe het gemaakt word
C) de filosofie en de kosten erachter ken
D) er 20% korting op krijg
E) het bij mij echt werkt
 
Ik kende iemand die Bacardi in z'n brommer had gegooid, hij liep ff heeeeeeeeeeeeeel hard. Maar dan ook heel ff....

Maar ik heb een beetje het reinigende effect van Pura gezien, en sindsdien ben ik overtuigd.
Misschien eens een test doen, 2 tankjes op een oude vervuilde motor bouwen en een poosje dubbel tanken, 1 tank 95, andere Vpower. 2 carbs op 95 en 2 carbs op vpower. En na een maand de boel open halen.
 
Ik geloof niet, ik ben zeker van mijn zaak. Daarom tank ik Vpower en vind ik dat geneeswijzen die al duizenden jaren bekend zijn en gebruikt worden door allerlei volken rond de wereld beter/veiliger kan zijn dat moderne chemische zooi met allemaal bijwerkingen (al kom je er soms niet onderuit). punt
 
OK, je bent zeker van je zaak.
Dat hoor ik graag.

Maar het gaat de meeste mensen toch om de
praktische resultaten. "Meetbaar" in verbruik,
betere prestaties enzo.

Kun je ons misschien meer inhoudelijke info geven?
Zodat wij misschien ook overtuigt worden?
(En aan de hand daarvan kunnen bepalen of
we het de meerprijs waard vinden...)
 
Nou, mijn man rijd op een yamaha dragstar en tankt sinds kort ook v-power. Hij vind het verschil vrij groot. Hij start en loopt zonder problemen en loopt zuiniger. Eerder had het postpaard wel eens last van hoestbuien.
 
OK, je bent zeker van je zaak.
Dat hoor ik graag.

Maar het gaat de meeste mensen toch om de
praktische resultaten. "Meetbaar" in verbruik,
betere prestaties enzo.

Kun je ons misschien meer inhoudelijke info geven?
Zodat wij misschien ook overtuigt worden?
(En aan de hand daarvan kunnen bepalen of
we het de meerprijs waard vinden...)

Soms maakt een hele kleine verbetering al een heel groot verschil. Ik vind eigenlijk ook dat e.e.a. nu maar eens op de testbank aan en duurtest wordt onderworpen, maar ik KAN me er wel wat bij voortstellen.

In de Formule 1 is fuel al jaren bron van onderzoek (geweest), echter moet men daar nu met gelijke brandstoffen rijden. de verschillen waren vaak zo groot (en de fuels zo heftig/giftig) dat e.e.a. weer minder voor het milieu was. Leuk dat die roet uit je motor verdwijnt, maar waar blijft die? :+

je kan je motor ook reinigen door een klein scheutje volsyntheet olie erin te mikken, dan wordt ie ook mooi schoon :X

Die V-power zal minder agressief zijn dan de F1 brandstof van weleer O-) . Maar de term schoon vind ik ook weer zoiets. lekker meer pk en gassen, goed voor het milieu, want onze motoren blijven lekker schoon van binnen :z :Z
 
Terug
Bovenaan Onderaan