...shit motor laten vallen in showroom.

Bullet

MF'er
13 okt 2002
206
0
Bodegraven
Blij dat ik nieuwe banden kreeg zaterdag..ondertussen samen met mijn vriendin motoren kijken.. ik zitten op een nieuwe z1000..
beetje praten met vriendin ondertussen..
wil ik de motor neerzetten op de standaard, dus laat de motor beetje gaan..
maar de standaard stond omhoog.
vergeten uit te doen.. :(
Hou ik die motor niet shit shit
paar krasjes erop en ook op de motor ernaast lichte schade..

maar hoe zit het met de verzekering..ik bedoel..iedereen gaat zitten op die dingen en er staat niet een bordje bij dat men er niet op mag gaan zitten.
heeft iemand dit wel is meegemaakt ???
moet dit nu via mij WA ? of is het een probleem voor de eigenaar
het was wel erg stom zeg maar |( |(

graag wat reacties..

groetjes,

Timon
 
Gewoon je WA verzekering (nee, niet die van je eigen motor :P )
Je zal je wel erg klote voelen, maar er was ook eens een vrouw die bij het proefzitten haar been brak :)
 
Lijkt mij een WA gevalletje. Je maakt iets kapot van een ander. Deze zal je hiervoor aansprakelijk stellen.

tlh
 
Ik neem aan dat het personeel van de motorzaak waar je was ook weet dat dit gebeurd is :?

Ik kan me niet voorstellen dat je zonder wat te zeggen weggelopen bent....
 
Dealer zal zijn handelsvoorraad wel hebben verzekerd en dan probeert zijn verzekeraar het wel op jouw avp te verhalen. Niets uit eigen zak betalen dus. Meestal is er voor opzicht schaden wel een eigen risico(tje) bij verzekeraars dus zul je wel iets moeten lappen ( € 45,- ofzo ). Wel kut voor je ego zo'n ongelukje :X Was rustig in de showroom hoop ik voor jou....
 
oei wat zul jij je lullig gevoeld hebben :)

vermoed trouwens dat de zaak hierzelf wel voor verzekerd is, wa, wat is dat :?
 
Ik neem aan dat het personeel van de motorzaak waar je was ook weet dat dit gebeurd is :?

Ik kan me niet voorstellen dat je zonder wat te zeggen weggelopen bent....

nee het gaat nu via de WA, maargoed ik dacht misschien dat dit misschien niet 100% klopte. het was gelukkig rustig waar ik hem dropte..had hem snel weer overeind gezet
 
Ik neem aan dat het personeel van de motorzaak waar je was ook weet dat dit gebeurd is :?

Ik kan me niet voorstellen dat je zonder wat te zeggen weggelopen bent....


:^

Blijft lullig, succes ermee.
 
Daar wil ik je trouwens nog hartelijk voor bedanken..ja ik ben de eigenaar van die zaak B|
 
Gewoon WA.

Is natuurlijk wel erg vervelend ofschoon ik er van overtuigd ben dat je er over een jaartje hartelijk over kunt lachen.


Net als wij nu :+
 
anyway iedereen bedankt voor de reacties..we zien het wel weer :)
ik stap zo maar is op de motor.

greetings

Timon (and i can't find pumbaa)
 
dat klinkt als een verplichting...

vond mezelf al heel sociaal om een uitvaartverzekering te nemen maar verder volgens mij nergens voor verzekerd :?

nee is niet verplicht maar wel erg handig voor zaken waar je wettelijk aansprakelijk voor bent. (Bv als je iets sloopt van een ander, de kinderen trashen de auto van de buren, de hond gaat met de nieuwe fiets van de buurjongen wandelen etc)
 
op de beurs gooide iemand ook een Duc 996 om omdat duc van die mooie inklap standaards heeft :X
de kuip was gescheurd en zo'n 500 mensen stonden te lachen en te wijzen, dus het kan altijd erger moet je maar denken. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan