...shit motor laten vallen in showroom.

Picture this:
Assen tijdens de tt-nacht, net voor de kermis heb je zo'n afgezette parkeerplaats, 4 rijen dik de motoren naast mekaar, komt er een muts op een bandit (geloof ik twas in ieder geval zo'n smerige blauwe) aangereden, denkt dat ze de motor nog wel tussen die twee andere kan zetten, nou je raadt het al....
zo'n 20 motoren op de zijkant,,,, en druk dat het was daar.....
 
full


Kan het niet laten... LOL alleen al toen ik de topictitel las..
Wel mooi balen dat wel... Hopen dat je het een beetje op goede voet af kan handelen...
 
bedenk me trouwens net een soortgelijk akkefietje gehad te hebben in bromfiets tijdperk:

zundapp extreem opgefokt en niet de moeite genomen om te verzekeren aangezien dit weinig uit zou halen. ding lag normaliter aan de ketting door paps. achterwiel eruit en andere velg inc band erin en ivan wou ff posen op school...

wil me daar een mooie wheelie maken, breekt ie me achter uit, slaat opzij weg en raakt de eerste scooter; domino effect en lagen opeens 7 scootertjes op de grond met behoorlijk wat krassen; was niet blij ;)
 
Of de verzekering het nou wel of niet dekt: jouw handelen, jouw schuld. Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten. M.a.w.: als je netjes opgevoed bent vergoed je de schade, via verzekering of zelf. Jij bent ook niet blij als iemand (al dan niet per ongeluk) schade aan jouw eigendom toebrengt en jouw vervolgens succes wenst met de afhandeling indien e.e.a. niet verzekerd blijkt te zijn.
 
*knip*

wil ik de motor neerzetten op de standaard, dus laat de motor beetje gaan..
maar de standaard stond omhoog.

*knip*


tjah, lullig...

is mij met mn eigen motor gebeurd, alleen had ik wel de standaard uitgezet, maar niet ver genoeg en stond ik met mn voet in een nat bloemperkje dus geen grip |(

is t al geregeld onderhand?
 
Ik heb ook een keer een motor laten vallen in een showroom O-) . Was een Yamaha Fazer 600, ik wilde hem weer op de middenbok zetten en dacht dat hij daar al op stond. Motor losgelaten en toen viel hij om omdat hij niet goed op de middenbok stond, kon hem ook niet meer houden.

Gelukkig heel weinig schade afgezien van een klein krasje, maar daar maakte de motorzaak zich niet druk om gelukkig :) , een geluk bij een ongeluk dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan