Shoei NXR Rumpus TC 4

Desmohyper

🇮🇹Ducati addicted🇮🇹 Profiteur
3 feb 2019
6.270
6.592
Aan de goede kant van de IJssel
Gisteren een mooie nieuwe Shoei NXR Rumpus TC-4 besteld.
Ben benieuwd naar ervaringen. ( hiervoor Altijd X-lite op m’n knar gehad)

1396532
 
Ik heb een NXR. Erg fijne helm, draag ik nu een jaar of 4 dagelijks en zit nog steeds strak en fijn. Haalt de 5 jaar dagelijks gebruik dus wel! Verder redelijk stil en lekker licht.
 
Ik heb er ook ervaring mee en kan je dit vertellen:

Die Japanners hebben lopen klooien met de buitenschalen.
Wat blijkt, wat voorheen een M was is nu de L.
Een NXR in maatje M krijg ik niet meer lekker op m’n hoofd. Terwijl ik altijd M had.
Nu moet ik dus een L hebben, welke eigenlijk te groot is. En via Shoei Personal Fit op maat gemaakt kan worden om het weer een M te laten worden van binnen.
Snap je?

:')
 
Top super licht en compact. Ook het mee kleurende vizier is een aanrader!
 

Bijlagen

  • 20190426_181957.jpg
    20190426_181957.jpg
    207,6 KB · Weergaven: 11
Nxr is een superdop,t enige wat waardeloos is, is de ventilatie bij je mond,wat een pokkeherrie!
 
Ik heb er ook ervaring mee en kan je dit vertellen:

Die Japanners hebben lopen klooien met de buitenschalen.
Wat blijkt, wat voorheen een M was is nu de L.
Een NXR in maatje M krijg ik niet meer lekker op m’n hoofd. Terwijl ik altijd M had.
Nu moet ik dus een L hebben, welke eigenlijk te groot is. En via Shoei Personal Fit op maat gemaakt kan worden om het weer een M te laten worden van binnen.
Snap je?

:')
Ik heb gepast....een L zit mij fijn 👌

Top super licht en compact. Ook het mee kleurende vizier is een aanrader!

Heb de dark smoke mee besteld 😎 ( ik heb beschadigd hoornvlies, dus ben gevoelig voor vel licht)

Nxr is een superdop,t enige wat waardeloos is, is de ventilatie bij je mond,wat een pokkeherrie!

:? Hopelijk ervaar ik het anders ?!?! :Y



Morgen haal ik m op !!! *O*
 
Ben nu met m n tweede NXR bezig ,ventilatieschuifje los maakt net zo n pokkeherrie , dus die houd ik dicht,daar was de xr--1100 veel beter in,
daar had ik de ventilatie altijd los staan
 
Ik heb er ook ervaring mee en kan je dit vertellen:

Die Japanners hebben lopen klooien met de buitenschalen.
Wat blijkt, wat voorheen een M was is nu de L.
Een NXR in maatje M krijg ik niet meer lekker op m’n hoofd. Terwijl ik altijd M had.
Nu moet ik dus een L hebben, welke eigenlijk te groot is. En via Shoei Personal Fit op maat gemaakt kan worden om het weer een M te laten worden van binnen.
Snap je?

:')

Mn XR1100 was een S, m'n huidige X-Spirit is een M dus er is inderdaad iets gewijzigd kwa schalen. Shoei is altijd goed op maat te maken met personal fitting en/of andere wangkussens ed. en gratis service bij de Shoei stand (bij grotere evenementen ed):Y
 
Met je 2e NXR bezig.....das dus wel een goed teken :)

Nou nee, die ander heb ik na een half jaar op de grond gelegd met mijn hoofd er nog in,dus die was ff niet goed meer :N
m n hoofd wel ,dus wel een goeie dop:t
 
  • Leuk
Waarderingen: Jml
Dus je vindt t ook een fijne dop;) , lekker stabiel ding he´? hoe vond je de mondventilatie ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan