Shop voor losse accessoires???

DexterXL

Die hard MF'er
15 sep 2015
554
269
N-W Veluwe
Facebook
Hoi,

ik kreeg ineens een leuke ingeving om mijn Fazer 2004 optisch te moderniseren,
het achterlicht is intussen voorzien van een LED lamp (rood) en geeft effectief
meer licht.
Nu zat ik ook aan de knipperlichten te denken, maar daar wil ik dan andere "glazen"
op monteren, want vind ze eigenlijks mooi zat om erop te laten zitten, en zit nu te
zoeken naar of witte of smoke glazen/kappen.
Bij auto's is dat zeer veel te vinden en weet ik intussen de sites goed te vinden,
maar voor de motor lijkt het wel beter verstopt/minder aandacht te krijgen....heb ook
geen idee of die kleuren ook te verkrijgen zijn??
Tuurlijk kan ik met "smoke/blindeer" spray de originele een tint donkerder maken, maar
dat komt dan weer de zichtbaarheid niet ten goede, en dat wil ik absoluut niet.
Zodra ik de juiste gevonden heb, dan ga ik verder opzoek naar oranje led lampen met
ingebouwde weerstand, zodat ik de huidige relais kan blijven gebruiken ivm gevarenlicht..
want die schijnt te vervallen bij het plaatsen van een led-knipperrelais??

Ik hoor graag jullie adviezen hierin

Dennis
 
Bedankt alvast,
ben er intussen wel achter dat witte kapjes bestaan, nu alleen nog
ergens ze los zien te vinden....of gewoon via een dealer
 
:} Mr.Martek
Super linkje, dat is precies wat ik zocht
Bedankt
 
Laatst bewerkt:
AliExpress is ook nog een leuke site om spulletjes te halen :)
12v sockets, voltmeters, gearindicators,... en nog veel ander prul :P
 
Ook jullie bedankt.....

AliExpress ben ik niet zo happig op, daar hoor je wilde verhalen, over dat als je pech hebt,
nog een brief thuis krijgt over extra kosten zoals invoer enz....
 
Ook jullie bedankt.....

AliExpress ben ik niet zo happig op, daar hoor je wilde verhalen, over dat als je pech hebt,
nog een brief thuis krijgt over extra kosten zoals invoer enz....

valt best mee nu in 6 jaar tijd 2 keer gehad en dat was voor artikelen van boven de 500 euro.
als je het rond de 100 euro houdt komt het er bijna altijd door heen zonder extra kosten
 
Ook jullie bedankt.....

AliExpress ben ik niet zo happig op, daar hoor je wilde verhalen, over dat als je pech hebt,
nog een brief thuis krijgt over extra kosten zoals invoer enz....
En dan ben je vaak alsnog goedkoper uit. :+

Om een voorbeeld te geven, ik kocht een rem en koppelingshendel (shorty) in de kleurstelling die ik wilde voor 19 dollar incl. verzenden (per set). Superstrakke kwaliteit, nmooi afgewerkt voelde degelijk aan. Dezelfde (maar dannatuurlijk met een merkje) worden hier in NL aangeboden voor 50 euro PER STUK

Tuurlijk, ik gun de zaken hier in NL ook wat (bestel er genoeg) maar ik ben geen dief van mijn eigen portomonnee. Dit scheelde mij te veel.
 
Laatst bewerkt:
Ook jullie bedankt.....

AliExpress ben ik niet zo happig op, daar hoor je wilde verhalen, over dat als je pech hebt,
nog een brief thuis krijgt over extra kosten zoals invoer enz....

Daar kan je makkelijk een berichtje voor sturen naar de verzender of ze een lagere aangegeven waarde erop kunnen schrijven O-)
Heb het zelf al vele keren gedaan, en geen prijs :) Alhoewel ik geen spullen van meer dan 30€ zal kopen omdat ik ook wel van mijn geld hou :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan