hoog tijd om hier weer eens een foto te droppen van mijn motor:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Prachtig! Maar misschien mooi bordeaux rood spuiten..Afgelopen drie jaar (COVID 2019-2021) hebben we ons redelijk "vastgebeten" in project 3x WLA 101/506 WOII. Wat moet je anders doen in vrije tijd als er bijna niets anders kan? Denk tijd goed benut. Op foto twee WLA's uit 1943 (voor de puristen; type 3 opgebouwd conform boek Bruce Palmer, nummers juist, 79 jaar oud, zijspan is Golding met o.a. originele beveiliging tegen "doorslaan" bakje en met voetrem). We hebben er veel plezier van. Dit was de eerste (uitgebreide) testrit van het geheel. Allemaal zeer Nice/goed verlopen.
Bekijk bijlage 1683406
Speciaal dank aan diverse (top) specialisten in NL! Voor steun, kennis en (gunfactor) bikes/onderdelen. We blijven verder perfectioneren en deze blijven rijdend en zeker nooit voor verkoop!
Bekijk bijlage 1683445
Wordt tijd weer een nieuw project te zoeken.
Nee, gaan we niet doen. Had ik bij een eerder inmiddels afgerond project moeten doen (Sgt on motorbike 1e Airborne Division UK RE 350 WD/C 1940). Staat in reserve, in opslag/preserveer vet, in collectie. Perfect compleet met echt alle toeters en bellen. Van echte leger, actieve dienst, inzet, Rode Baret dragen en zo heb ik verder niet zoveel verstand.Prachtig! Maar misschien mooi bordeaux rood spuiten..
Bij het nemen van de 2e foto had je toch beter de flitser aan kunnen zetten, dan zien we ook nog wat van je motor en blijft de fraaie achtergrond ook zichtbaar.
ah , de screaming eagles , maar die waren airborne , reden die wel op motoren ? :-)Afgelopen drie jaar (COVID 2019-2021) hebben we ons redelijk "vastgebeten" in project 3x WLA 101/506 WOII. Wat moet je anders doen in vrije tijd als er bijna niets anders kan? Denk tijd goed benut. Op foto twee WLA's uit 1943 (voor de puristen; type 3 opgebouwd conform boek Bruce Palmer, nummers juist, 79 jaar oud, zijspan is Golding met o.a. originele beveiliging tegen "doorslaan" bakje en met voetrem). We hebben er veel plezier van. Dit was de eerste (uitgebreide) testrit van het geheel. Allemaal zeer Nice/goed verlopen.
Bekijk bijlage 1683406
Speciaal dank aan diverse (top) specialisten in NL! Voor steun, kennis en (gunfactor) bikes/onderdelen. We blijven verder perfectioneren en deze blijven rijdend en zeker nooit voor verkoop!
Mooie foto! Lijkt wel een reclame
Zeker wel (zie onderstaande originele foto WO 2). Opstarten na landen en ontladen uit Glider. Huiswerk is gedaan.ah , de screaming eagles , maar die waren airborne , reden die wel op motoren ? :-)
aha duidelijk , mooi manZeker wel (zie onderstaande originele foto WO 2). Opstarten na landen en ontladen uit Glider. Huiswerk is gedaan.
Bekijk bijlage 1684828
Waar is dat gaatje voor? Bij mij zit er sws een gaatje om stationair af te kunnen stellen, schroevedraaier er doorheen...Niet zo jaloers doen, misschien krijg jij zelf ook wel een keer een mooie motor.
Via die gaatjes aan beide kanten kom je bij de buitenste schroeven om je luchtfilter los te halen van je gaskleppenhuis.Waar is dat gaatje voor? Bij mij zit er sws een gaatje om stationair af te kunnen stellen, schroevedraaier er doorheen...
Ik moest eerst goed kijken….een ducati ofzo…..…..en een monster?
Persoonlijk vind ik het helemaal niks, matzwart enzo…..smaken verschillen zegmaar.
Dat zal wel, injectie is stukken verbetert tov mijn P8 broodtrommel….Hij is grijs en hij rijdt geweldig
Een nieuwe , nouja met 2000 km erop Bekijk bijlage 1685941Bekijk bijlage 1685942Bekijk bijlage 1685943
Of de garage groter of ophouden met kopen