Show hier je motor

hoog tijd om hier weer eens een foto te droppen van mijn motor:

bnjl158s1qtHsn5p9wS-2UfobPs807wXCFjV_0hKPtSaNAYbTPNynWjFWRCqvGWZjRSTyiLklc7ow3RGWlIRKIY3Z7D-tITeN9IVeX7ANXBCearzq2zkTMgUvPgH1q53QV-t17XOIjIvQofa1N2sdW3v1F6qAYRz8GSdLnTSzr7ynnjmnGC3Uau-9jNNzQQYWvKHA5qxeqDuas4OYVqlxSJ5mX9v-8p3N6r9hjKmb9igrQAdGdrvptK4dINsKWJXbbAxAlxt-box3T53KjieN8eSfXNBBbhWLLanxmmz8_of_HLxyoLlGCsgnx8r6b9tBIINzzf318O-uvje76oUPVUmTRcNCK_ovXgt9IEK50Xu94bWFuud2zb5A_tetm-sfXrgBiT2FyHMdoda3EG6W4HTxYQhg7r5uNSwmV596e2ww0SHc2DNjKhWg6RDfKf0wsZAYOKllybCXv0T3NiftJ3zCqIYQ5SekTZxYckuNaQdpWvZqtpuHErJwxm2RinCsCr9twYdXc1KBJgmWN0sZv59A0eW33ne8Uf66VkY0CSyOE9YZGgMAHX06fZdiwoo4p7idYeI4woidL7eu-r3GAKRjIx9TR-7DidtpSc05n5JG5PwOyDhi1HKro36YjRcvs2nan77ug9VBOOOkKL3eqvQ0gB4Eq2HPPG5E_4rCfvqeDJT42ODHSobH49PIlQnNGuq1fncLW75ccg7Jf_Tzj908w=w1256-h942-no


4UdlItkMBVNSif_L185MV9svYTfHkVCyLxOMclsFElTRLVaNymdE9yogxuImY8Ys0-86wSHn0H9dQhBETLKV9Ch0JP81gUILNp3W3q180zSN0A-0ltno-dchPgF2z8lBXeKTL_RZd9kKyG-V3DDCzM7yO2_MSkTrhdw-yLEb8KGYBVxh47N1aTc7sx7QW2RBo7WWjgGVX9XVykxTEwOlNi_uUIt1cEO89taoB6CpuDUxlU9wVvTWXFKEXGkc1q6988nPMCuuwaz89gyw_QTdGcXe8mq8BkDwTI1aGP_T2HcW2jp1dzk2q4CT3OCPmQD4XsRa_dJhhHrC_9awResApARpqMYUUIrEShiw0Nh-L29y6YFWznuBgHV4-3rZB3cwPk3UER_M_4Vf0odPwl3DJmYsgVbWg7HURNWNYyp9WIRe-Q0UXVYZbvwVQ59AT0WQ2YHBT3zbqnb98XxN2TLBDFEVxNbIiXNkzDlCoCNSUl7lIk2Zd3dRJGxEEAPGmK7Yj4WIjqVFRA9eQ6irpyKtaPFrmJgtyC_frk4V1Uzg4fX35qIeAIokrx6SdDhtXyuqT3zuAjdP5vsmZueynUkThQCErperb31ccIGbiGtsfbcFpOYpzJYk0c22QId_1KywNfc4Db1VR6SGhNkLI66e4SaQvi-TwHvs85mipek82fw2cmUSZ4gPpXSldjzmYE-1SbFLqXxPQCut8FyUjPd0VNkJdA=w1256-h942-no
 
Afgelopen drie jaar (COVID 2019-2021) hebben we ons redelijk "vastgebeten" in project 3x WLA 101/506 WOII. Wat moet je anders doen in vrije tijd als er bijna niets anders kan? Denk tijd goed benut. Op foto twee WLA's uit 1943 (voor de puristen; type 3 opgebouwd conform boek Bruce Palmer, nummers juist, 79 jaar oud, zijspan is Golding met o.a. originele beveiliging tegen "doorslaan" bakje en met voetrem). We hebben er veel plezier van. Dit was de eerste (uitgebreide) testrit van het geheel. Allemaal zeer Nice/goed verlopen.

20210918_122327.jpg


Speciaal dank aan diverse (top) specialisten in NL! Voor steun, kennis en (gunfactor) bikes/onderdelen. We blijven verder perfectioneren en deze blijven rijdend en zeker nooit voor verkoop!

Broer en Zus in actie WLA. 2 clean.png

Wordt tijd weer een nieuw project te zoeken.
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen drie jaar (COVID 2019-2021) hebben we ons redelijk "vastgebeten" in project 3x WLA 101/506 WOII. Wat moet je anders doen in vrije tijd als er bijna niets anders kan? Denk tijd goed benut. Op foto twee WLA's uit 1943 (voor de puristen; type 3 opgebouwd conform boek Bruce Palmer, nummers juist, 79 jaar oud, zijspan is Golding met o.a. originele beveiliging tegen "doorslaan" bakje en met voetrem). We hebben er veel plezier van. Dit was de eerste (uitgebreide) testrit van het geheel. Allemaal zeer Nice/goed verlopen.

Bekijk bijlage 1683406

Speciaal dank aan diverse (top) specialisten in NL! Voor steun, kennis en (gunfactor) bikes/onderdelen. We blijven verder perfectioneren en deze blijven rijdend en zeker nooit voor verkoop!

Bekijk bijlage 1683445

Wordt tijd weer een nieuw project te zoeken.
Prachtig! Maar misschien mooi bordeaux rood spuiten.. 😅
 
Prachtig! Maar misschien mooi bordeaux rood spuiten.. 😅
Nee, gaan we niet doen. Had ik bij een eerder inmiddels afgerond project moeten doen (Sgt on motorbike 1e Airborne Division UK RE 350 WD/C 1940). Staat in reserve, in opslag/preserveer vet, in collectie. Perfect compleet met echt alle toeters en bellen. :Y Van echte leger, actieve dienst, inzet, Rode Baret dragen en zo heb ik verder niet zoveel verstand. :W

IMG_0565 (1).JPGIMG_0736 1.JPG

Old Skool.
 
Laatst bewerkt:
15000 is ook wel heel weinig...
Maar wel een mooi model die RF, zonde dat je er maar zo weinig ziet.
 
Afgelopen drie jaar (COVID 2019-2021) hebben we ons redelijk "vastgebeten" in project 3x WLA 101/506 WOII. Wat moet je anders doen in vrije tijd als er bijna niets anders kan? Denk tijd goed benut. Op foto twee WLA's uit 1943 (voor de puristen; type 3 opgebouwd conform boek Bruce Palmer, nummers juist, 79 jaar oud, zijspan is Golding met o.a. originele beveiliging tegen "doorslaan" bakje en met voetrem). We hebben er veel plezier van. Dit was de eerste (uitgebreide) testrit van het geheel. Allemaal zeer Nice/goed verlopen.

Bekijk bijlage 1683406

Speciaal dank aan diverse (top) specialisten in NL! Voor steun, kennis en (gunfactor) bikes/onderdelen. We blijven verder perfectioneren en deze blijven rijdend en zeker nooit voor verkoop!
ah , de screaming eagles , maar die waren airborne , reden die wel op motoren ? :-)
 
Niet zo jaloers doen, misschien krijg jij zelf ook wel een keer een mooie motor.
Waar is dat gaatje voor? Bij mij zit er sws een gaatje om stationair af te kunnen stellen, schroevedraaier er doorheen...
 
Waar is dat gaatje voor? Bij mij zit er sws een gaatje om stationair af te kunnen stellen, schroevedraaier er doorheen...
Via die gaatjes aan beide kanten kom je bij de buitenste schroeven om je luchtfilter los te halen van je gaskleppenhuis.

Daar zitten normaal gesproken 2 van die drukkertjes in, maar ik had de foto al geschoten zonder die drukkers erin want die lagen nog in de verpakking in de schuur ik had net 2 nieuwe gehaald want ze sneuvelen wel eens of vallen zo tussen je frame en je blok.
 
Ik moest eerst goed kijken….een ducati ofzo…..…..en een monster?

Persoonlijk vind ik het helemaal niks, matzwart enzo…..smaken verschillen zegmaar.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan