Show hier je nieuwe gereedschap deel *IV*

  • Onderwerp starter Anoniempje313
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anoniempje313

Guest
Show hier dus al je nieuwe/oude/verse/vage/gejatte/gevonden
gereedschap dat je met de sleutelaars wil delen!​


Kar_177-7.jpg

remzuigerverwijderaar.jpg

wiellagertrekker.jpg

setjevoorgaragebox.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb zojuist deze kleine momentsleutel gekocht (4 tot 24 nm):

Momentsleutel

voor slechts 30 euro, staat niet eens een merk op dus ben benieuwd hoe lang die
het vol gaat houden :9

de beste man had er nog meer liggen (nieuw) voor de geinteresseerden


en kom niet aan met wijze spreekwoorden zoals 'goedkoop is duurkoop' ;)

Ben benieuwd of dat wat is. Ben ook op zoek naar een dergelijke momentsleutel, maar vroeg mij al af of zon el cheapo geval een beetje te doen is. Hou ons op de hoogte
 
Ziet er wel goed uit, is dat wat, kraftwerk?



Ik ga morgen een makita accuboormachine halen bij de praxis, is in de aanbieding.


Gr

is dat dat 12 volts machientje met zo'n gereedschapladekastje erbij?

Ik heb er zelf al een paar jaar eentje en vind het niet echt geweldig.
Accu's heel snel leeg (vooral als je hem niet elke dag gebruikt). Dan heb ik ook nog eens 2Ah accu's terwijl bij die aanbieding 1,3 Ah bijzit als ik me niet vergis.
en die boorkop ben ik ook niet over te spreken. Heel vaak lost hij gewoon uit zichzelf, zeker als je linksom draait.

Op het werk heb ik een professionelere uitvoering van makita, 14,4 volt en net een tikje groter en dat werkt een heel stuk beter/fijner.
 
Ik heb deze 2 afgelopen zaterdag opgehaald *D
Helemaal fantastisch mooi *O*
Ze zijn eigenlijk voor koekblikwielen, maar er zitten 2 prachtige adaptors bij 1 voor balanceer en 1 voor het legapparaat zodat ik de motorwielen ermee kan doen.

full



Heb vandaag ook loodjes, bandenvet, reserve ventielen, en het hele spul besteld.
Kan dus compleet aan de slag.

Als er mensen zijn in omgeving Bergen op Zoom die een goedkoop adresje zoeken voor banden of zelf meegebrachte banden gemonteerd willen hebben laat het dan maar horen.
 
is dat dat 12 volts machientje met zo'n gereedschapladekastje erbij?

Ik heb er zelf al een paar jaar eentje en vind het niet echt geweldig.
Accu's heel snel leeg (vooral als je hem niet elke dag gebruikt). Dan heb ik ook nog eens 2Ah accu's terwijl bij die aanbieding 1,3 Ah bijzit als ik me niet vergis.
en die boorkop ben ik ook niet over te spreken. Heel vaak lost hij gewoon uit zichzelf, zeker als je linksom draait.

Op het werk heb ik een professionelere uitvoering van makita, 14,4 volt en net een tikje groter en dat werkt een heel stuk beter/fijner.

Heb zelf een 14,4 volt setje, 2,6 Ah. Dat werk qua accu's inderdaad fijn, maar ik heb er een stalen snelspankop op zitten, en die vind ik ronduit bagger. Kneiterhard aandraaien en nog slipt de boor snel door. Koop er nog wel een keer een fijner koppie bij.
 
Heb zelf een 14,4 volt setje, 2,6 Ah. Dat werk qua accu's inderdaad fijn, maar ik heb er een stalen snelspankop op zitten, en die vind ik ronduit bagger. Kneiterhard aandraaien en nog slipt de boor snel door. Koop er nog wel een keer een fijner koppie bij.


als je doelt op de makita snelspankoppen,
vast draaien en dan een slag TERUG geven tot je klik hoort.


doet bijna niemand, hoort wel.
 
Ik heb deze 2 afgelopen zaterdag opgehaald *D
Helemaal fantastisch mooi *O*
Ze zijn eigenlijk voor koekblikwielen, maar er zitten 2 prachtige adaptors bij 1 voor balanceer en 1 voor het legapparaat zodat ik de motorwielen ermee kan doen.

[afbeelding]


Heb vandaag ook loodjes, bandenvet, reserve ventielen, en het hele spul besteld.
Kan dus compleet aan de slag.

Als er mensen zijn in omgeving Bergen op Zoom die een goedkoop adresje zoeken voor banden of zelf meegebrachte banden gemonteerd willen hebben laat het dan maar horen.
Netjes! :)
Heb je die ergens vandaan gehaald?
 
als je doelt op de makita snelspankoppen,
vast draaien en dan een slag TERUG geven tot je klik hoort.


doet bijna niemand, hoort wel.

ik heb kunststof, en die heb ik nog nooit horen klikken.

Heb ook een 220 machine van makita en die heeft wel een stalen boorkop.
Die is opzich niet slecht, maar een aantal keren heb ik hem niet los gekregen met het gevolg dat hij erg beschadigd is door tangen. Er zit niet zo'n gaatje in voor een haaksleutel.
Maar dat ding kan ook kloppen en dat kan ik niet meer uitzetten. Klopt nu dus altijd een beetje en dat is niet handig.
 
Ik heb deze 2 afgelopen zaterdag opgehaald *D
Helemaal fantastisch mooi *O*
Ze zijn eigenlijk voor koekblikwielen, maar er zitten 2 prachtige adaptors bij 1 voor balanceer en 1 voor het legapparaat zodat ik de motorwielen ermee kan doen.

[afbeelding]


Heb vandaag ook loodjes, bandenvet, reserve ventielen, en het hele spul besteld.
Kan dus compleet aan de slag.

Als er mensen zijn in omgeving Bergen op Zoom die een goedkoop adresje zoeken voor banden of zelf meegebrachte banden gemonteerd willen hebben laat het dan maar horen.
Nice!

Hoe goedkoop is dat adresje?
 
Nice!

Hoe goedkoop is dat adresje?

dat adresje levert nieuwe sets pilot power 180-55-17 & 120-70-17 incl montage en balanceren voor 245,-

zelf meegebrachte banden laten monteren en balanceren voor 7,50 per wiel!! *O*

ik heb een goedkoop adres waar ik banden kan halen, dus als je een bepaald type of merk zoekt laat dan maar weten dan kijk ik wat het gaat kosten.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb deze 2 afgelopen zaterdag opgehaald *D
Helemaal fantastisch mooi *O*
Ze zijn eigenlijk voor koekblikwielen, maar er zitten 2 prachtige adaptors bij 1 voor balanceer en 1 voor het legapparaat zodat ik de motorwielen ermee kan doen.

[afbeelding]


Heb vandaag ook loodjes, bandenvet, reserve ventielen, en het hele spul besteld.
Kan dus compleet aan de slag.

Als er mensen zijn in omgeving Bergen op Zoom die een goedkoop adresje zoeken voor banden of zelf meegebrachte banden gemonteerd willen hebben laat het dan maar horen.

Very nice! :)

[me]Martell is wel nieuwgierig naar de gemaakte kosten... O-) [/me]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de apparaten gehaald bij den Hartog handelsonderneming in 's Gravendeel.
Ze nemen alleen wel meer plaats in in de gargae als ik in eerste instantie had gedacht :z

Heb het balanceerapparaat en monteerapparaat incl motor adaptors gekocht.
Maar ik kan dus ook koekblikwielen doen voortaan :P

full


full


full


full



De 2 apparaten incl. de motor adaptors kostten 2150,- incl btw.
Daar komt nog wel bij dat je ook lood, bandenvet, reserve ventielen, ventielsleutel, loodtang, plastic steekmes, en de rest van de accesoires er nog bij moet kopen.
Dit heb ik allemaal besteld via
www.tyreparts.nl
www.dewielgewichtengigant.nl
www.easywheel.nl
Dit alles bij elkaar was nog zo'n 200,-

in totaal dus 2350,- compleet excl compressor.

(let niet op de mini compressor op de foto er komt nog een mega compressor :P )
 
Laatst bewerkt:
Jammer idd dat apparaten ruimte kosten.... Het eeuwige gebrek aan :')

Maar aan de andere kant: je hebt ze maar mooi staan *O*

Ja dat zoiezo, ze staan prachtig en gelukkig heb ik de ruimte :P
Hoef ik nooit meer de volle mep te betalen bij de bandenboer en niet meer de deur uit voor een nieuwe set.
Hopelijk kan ik hier in de buurt ook wat collega rijders helpen aan een goedkoop adres om banden te kopen en of te laten leggen. dan kan ik de apparaten in ieder geval gebruiken waar ze voor zijn. ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan