Show hier je tent naast de motor

Leuke foto's allemaal, kamperen is leuk. Maar ik heb een collega gehad die een asociale grote tent had. Zijn BMW K100 had z'n eigen slaapvertrek in de tent. Die foto heb ik nog niet gezien. :+

Deze dan?

Oke, die hadden dan wel een Trike met aanhanger. Maar de aanhanger en de trike moesten ook binnen kunnen staan. Dan krijg je zoiets. Mijn toenmalige motor paste er ook nog bij. _O-
 
Afgelopen weekend op motorcamping In den Hof.
 

Bijlagen

  • 01-IMGP0063.jpg
    01-IMGP0063.jpg
    259,6 KB · Weergaven: 59
  • 03-IMG_20210710_153652.jpg
    03-IMG_20210710_153652.jpg
    634,8 KB · Weergaven: 59
@B600F dat is de Darwin 3+ voor 3 personen dus.
Maar dan voor hele kleine Chinezen denk ik.
Ik lig er het beste een beetje diagonaal in dan heb ik links en rechts genoeg ruimte voor zooi en nog een voor tentje.
2 personen zou ook nog wel gaan hoor, tent is net wel lang genoeg om in de lengte te liggen.

Ik denk als ik nu opnieuw een tentje niet kopen ik deze ook wel weer zou kopen. Ik heb er in de aanbieding bij bol.com 74 euro voor betaald.
 
Is dat de Darwin 2+ of 3+? En welke zou voor 1 persoon voldoende zijn met nog genoeg ruimte?
Zoals Bommes aangeeft is het de Darwin3+
Dan is dat een prima tentje voor 1 persoon. :t

Ik vergelijk deze met mijn Vango Alpha 300 (met een 3 van 3p??)
Nou dat blijkt gewoon een 1P-tent. Als matrasje/ slaapzak in de tent ligt en je hebt er nog wat zooi bij, dan is de tent snel vol.
Vooral bij slecht weer is het fijn om ietsje meer ruimte te hebben.
 
@B600F dat is de Darwin 3+ voor 3 personen dus.
Maar dan voor hele kleine Chinezen denk ik.
Ik lig er het beste een beetje diagonaal in dan heb ik links en rechts genoeg ruimte voor zooi en nog een voor tentje.
2 personen zou ook nog wel gaan hoor, tent is net wel lang genoeg om in de lengte te liggen.

Ik denk als ik nu opnieuw een tentje niet kopen ik deze ook wel weer zou kopen. Ik heb er in de aanbieding bij bol.com 74 euro voor betaald.
Ook erg tevreden over. Ik gebruik hem alleen (met motor spullen) of samen met mijn vrouw (met de auto).
Ik ben 1,84m en lengte gaat dan net op een laag matrasje. Diagonaal gaat wel beter, maar als ik alleen lig eindig ik toch meestal een soort van ondersteboven en binnenstebuiten.
Ook iets van 80 euro bij de ANWB. Zou hem zo weer kopen indien nodig.
Ik krijg alleen never nooit niet meer de tent, stokken en haringen in het zelfde tasje. Maar met een oude Louis roltas gaat het ook prima.
 
Ik krijg alleen never nooit niet meer de tent, stokken en haringen in het zelfde tasje. Maar met een oude Louis roltas gaat het ook prima.
Oh echt waar?
Makkelijk zelfs, mijn slippers en picknick kleed kunnen er ook nog bij.. :+
En dan natuurlijk de stokken en haringen ook.})
 
Nieuwe naam ?
Anders welkom ….. heb je zelf ook motor ?
Excuse moi, en bedankt.

Heb me voorgesteld in het forumboard dat daarvoor bestemd is. Ik was aan het meelezen en dook er gelijk in. Ik twijfelfde namelijk tussen de 2 en de 3+ maar ik zie over het algemeen alleen maar de 3+ voorbij komen qua recensies en die waren net zo lovend als hier. Ze zijn beide in de aanbieding dus maar even een 3+ gescoord.
 
Ik heb jaaaaaren een 3 gehad, die is na teveel stenen gezien te hebben vervangen door een 3+, de 3 was voor 1 persoon goed ruim maar de voortent van de 3+ is natuurlijk wel lekker luxe. Maar de pakmaat van de + is echt heel veel meer dan de 3.
 

Bijlagen

  • 3E3D2C83-1ACF-4458-9AFA-057F2673E1DC.jpeg
    3E3D2C83-1ACF-4458-9AFA-057F2673E1DC.jpeg
    231,9 KB · Weergaven: 94
De hoeveelheid koeienstront nam ik maar even voor lief. Erg mooi plekje en tenminste geen koeien die mij 's ochtends wakker maakten, he @Traffic Taurus

Locatie: Italiaanse TET sectie 1, ten noorden van Sampeyre klik

Bekijk bijlage 1664037

Ik zou willen zeggen dat heb best mee viel, maar dat wat niet zo :+ (en hier op de foto was het niet zo erg als toen ik wakker werd, toen stonden ze ongeveer in de tent 8)7

20210807_075639.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan