Show hier je tent naast de motor

Vraagje he hoeveel zou je achter op je motor kunnen knopen :X
heb een tent beetje extreem groot van 15 kilo :o
als ik daar dan ook nog matje slaapzak en zo bijreken is het wel erg lomp geval wat ik mee zou moeten slepen zonder nog eens kleding bij me te hebben :P

Foto: Tentzak
954709_454392611321673_681018186_n.jpg


Foto: Tent zelf
977230_454392814654986_1631168120_o.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vraagje he hoeveel zou je achter op je motor kunnen knopen :X
heb een tent beetje extreem groot van 15 kilo :o
als ik daar dan ook nog matje slaapzak en zo bijreken is het wel erg lomp geval wat ik mee zou moeten slepen zonder nog eens kleding bij me te hebben :P

Foto: Tentzak
[afbeelding]

Foto: Tent zelf
[afbeelding]


Als je in je eentje gaat dan is dat ding veel te groot. Ben je met z'n 2en dan kan je het doek en de stokken verdelen.
 
Vraagje he hoeveel zou je achter op je motor kunnen knopen :X
heb een tent beetje extreem groot van 15 kilo :o
als ik daar dan ook nog matje slaapzak en zo bijreken is het wel erg lomp geval wat ik mee zou moeten slepen zonder nog eens kleding bij me te hebben :P

Foto: Tentzak
[afbeelding]

Foto: Tent zelf
[afbeelding]


Nee joh, is veel te groot, zelfs als je met twee personen gaat. Deze tent duurt ook veel te lang voor je hem hebt opgezet en ingepakt. Met de motor moet je toch wat minimalistischer denken of zoals je hierboven al zegt hotelletje pakken. *O*
 
Laatst bewerkt:
Vraagje he hoeveel zou je achter op je motor kunnen knopen :X
heb een tent beetje extreem groot van 15 kilo :o
als ik daar dan ook nog matje slaapzak en zo bijreken is het wel erg lomp geval wat ik mee zou moeten slepen zonder nog eens kleding bij me te hebben :P

Foto: Tentzak
[afbeelding]

Foto: Tent zelf
[afbeelding]
In je eentje neem je meestal een kleine 2-persoonstent, met z'n tweeën een 3-persoonstent. Een 2-persoonstent kan zeker onder de 5 kg. Een 3-persoonstent hoeft geen 10 kg te wegen. Kortom 15 kg is onnodig zwaar en groot voor op de motor. Je hebt ook nog ruimte nodig voor de rest van je kampeeruitrusting (slaapzak, matje, e.d.). Als je ook nog wil koken of koffie zetten, dan komen er nog keukenspullen bij. Je motor is geen verhuiswagen. :N Hoewel ik motorrijders heb gezien die daar dichtbij in de buurt komen. _O-
 
Daarom denk ik dat het beter voor me is om lekker volgende maand met de motor en een dikke portomonee naar de eifel te gaan 4 nachten pakken door de weeks in am tunnel is ook geen straf
 
Dit was ergens in een bos in Zuid Frankrijk. Wel een beetje spartaans zonder matje maargoed, ook dat krijg je met een SM.
full
 
Leuk topic :-)
2iaanoy.jpg

Dit is in Geiranger, Noorwegen, ik heb alleen geen foto's waar je goed de omgeving op ziet.. het is daar zo indrukwekkend mooi! Ik ben net een paar week terug... maar ik zou zo terug gaan!
 
Mijn eerste motorvakantie in Engeland en Wales met een maat.
Eerste keer de tent opzetten en niet weten dat ze ook een voortent hebben:

8592_481701655248878_1874995837_n.jpg


1005566_481701565248887_601049712_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan