Show hier je tent naast de motor

Niet echt een spannend uitzicht ofzo, maar wie A zegt moet B zeggen, dus na de foto van de bepakte motor in het andere topic leek dit me een logisch vervolg :)
DSC_0031.JPG
 
Foto: Vanochtend om 7uur camping in Metz Sud op weg naar het zuiden! Camping Le Pascai of zoiets met haven.


Gisteren om 17u vertrokken uit Achterhoek (had cursus) en hier in donker om 22u aangekomen.

Vandaag 700km verder.
Beetje miezerig tot aan Toul en op de route Napoleon.

Foto uit Metz dus.

Bekijk bijlage 1795003

Wat is dat voor camping, alle caravans staan in wegrij-stand?
Is die alleen maar voor doorreizers?
 
Zo te zien camping Le Paqui in Corny-sur-Moselle, net zuid van het industriegebied van Metz Sud. Als je van het zuiden aankomt rijden ziet het er nog best leuk uit, ben je de camping voorbij is het meteen een warzone. Het lijkt inderdaad alsof er alleen doorreizigers staan, hoewel dat haventje suggereert dat er ook mensen met een seizoensplek en boot in de haven zijn.
 
Klopt. Vnl doorreizigers, maar ik was om 730u ook alweer pleite. Ik gokte dat de municipal camping in metz meer hekwerk had. Ik belde deze met vermelding aankomst om 22u en dat was prima. 9euro. En kon nog 1 bier kopen. Volgens mij is Metz een best gave stad. Nancy iig weet ik.

In donker rijden is vrij ruk op de motor. De heldere markering is er vaak niet dus bochtverloop en doorkijken is lastig zonder voorganger. In Nld is dat wel oké als het moet.
 
Vandaag een vriend bezocht en daarna doorgereden naar Natuur camping Veerhof in Oostwoud. Prachtige plek, goed sanitair, veel groen, zeer stil en mooie sterrenhemel.

Edit: vergeten om de prijs te vermelden. Voor een tentje met motor was het 14,60 incl. toeristen belasting.
 

Bijlagen

  • BAA413FD-42E5-460C-90CC-4A37BFB918AA.jpeg
    BAA413FD-42E5-460C-90CC-4A37BFB918AA.jpeg
    498,3 KB · Weergaven: 42
Laatst bewerkt:
Vandaag een vriend bezocht en daarna doorgereden naar Natuur camping Veerhof in Oostwoud. Prachtige plek, goed sanitair, veel groen, zeer stil en mooie sterrenhemel.

Edit: vergeten om de prijs te vermelden. Voor een tentje met motor was het 14,60 incl. toeristen belasting.
Is het voor een trekkersplek ook verplicht om een Natuurkampeerkaart te hebben?
Nu heb ik deze wel voor het kamperen met het gezin, maar vroeg het me gewoon af.
 
Is het voor een trekkersplek ook verplicht om een Natuurkampeerkaart te hebben?
Nu heb ik deze wel voor het kamperen met het gezin, maar vroeg het me gewoon af.
Volgens mij wel, geldt voor de hele camping. Overigens kan ik me ooit één keer herinneren dat er ook daadwerkelijk naar gevraagd werd, verder nog nooit.
 
Vandaag een vriend bezocht en daarna doorgereden naar Natuur camping Veerhof in Oostwoud.
Prachtige plek, goed sanitair, veel groen, zeer stil en mooie sterrenhemel.

Edit: vergeten om de prijs te vermelden. Voor een tentje met motor was het 14,60 incl. toeristen belasting.
Noord-Holland-noord leuke plek om te rijden. (oke, max 1x per jaar)
Deze kan bij mij bij de favorieten. :t
 
Is het voor een trekkersplek ook verplicht om een Natuurkampeerkaart te hebben?
Nu heb ik deze wel voor het kamperen met het gezin, maar vroeg het me gewoon af.
Ja en nee...

Bij de receptie vroeg men naar de kaart, en ik zei dat ik die vroeger had, maar nu niet meer. Gastvrouw zei, dat het niet uitmaakte, omdat zij naast de Natuurkampeerkaart ook met een andere organisatie samenwerkt. Maar dat ze er wel altijd naar vraagt, omdat ze een opmerking van een gast kreeg (die had gezegd "waar betaal ik anders voor?")...
 
Terug
Bovenaan Onderaan