Show je tent naast je motor poll 2023

Heb je interesse in weekendje show je kampeer uitrusting?


  • Totaal aantal stemmers
    62
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb antwoord op mijn reservering. Ze reserveren voor ons een tentveld waar we zelf een plekje mogen uitzoeken. :t
 
Ja, dat je auto op de parkeerplaats moet en dat je niet langer dan 12 dagen mag blijven. Heerlijk die 'persoonlijke' antwoorden als je aangeeft dat je één nacht wil blijven en op de motor komt.
 
Ik heb de mail ook ontvangen maar zat in m'n spambox. 8-) Heb een bericht teruggestuurd dat we niet met een auto maar met een motor kwamen en ik deze zelfs mét alarm niet ergens onbeheerd op een parking weg van mijn tent ga achterlaten. Wordt vervolgd.
 
Maakt mij ook niet. Hun antwoord robot had iets intelligenter mogen zijn. Maar he, ze antwoorden al, terwijl het nog januari is. De meeste campings zijn nog in winterslaap.
 
Maakt mij ook niet. Hun antwoord robot had iets intelligenter mogen zijn. Maar he, ze antwoorden al, terwijl het nog januari is. De meeste campings zijn nog in winterslaap.
Ik belde om te reserveren (zo kon ik ineens wat info vragen), beste man was met z'n hond op wandel. 😄
 
Ik belde om te reserveren (zo kon ik ineens wat info vragen), beste man was met z'n hond op wandel. 😄

Misschien kwam ik hen wel tegen, toeval wil dat wij een weekendje weg zijn in de buurt.
Ook wandelen met de hond.
IMG-20230121-WA0002.jpg
 
Ik heb ook antwoord gekregen, maar niet op de vraag hoe het met (aan-)betaling zit. Zal dan wel ter plekke moeten gebeuren. En inderdaad: de auto mag niet naast de tent. 8-)
 
whahaahj iedm hier hoor zal vast allemaal los lopen. standaard mail betaling on site prima toch. straks gewoon motor op het veld en naast de tent. wel snap ik die van het zijltje niet vocht doorlatend is toch niet de bedoeling in een tent wil wel graag droog liggen hiihihihi
 
Niet teveel woorden meer aan vuil maken.
Veldje oprijden, tentje opzetten, en aanmelden.
De rest hoor je vanzelf.
Als mijn moto na het aanmelden de parking op moet zal mijn tentje vlug ingepakt zijn! 😄
Maar zoals reeds gezegd... zal allemaal wel mogelijk zijn om onze troetels bij de tent te houden. 👍
 
Doen wij hier iets dubbel? Het MF-Testweekend 2023
Voor mij niet gelaten dat er twee WE's zijn, meer mogelijkheden voor wie op één van de twee niet kan.
nee joh, wij zijn begonnen van uit ons: show je tent naast de motor en wilde de tentjes , slaapzakken, stoeltjes , branders en de matjes een zien en horen, dus een heel andere insteek.
Maar misschien bevalt het ons wel en gaan we in mei nog een keer :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan