Slipper clutch

Pau1

Rookie
14 dec 2010
5
0
Hallo motorfanaten

Ik ben Paul en net nieuw hier op het forum.
Ik ben 1e jaars autotechniek student op de hogeschool Rottedam
Ik ben het op het moment bezig met een casus over de slipper clutch. Doel van deze casus is een probleemstelling m.b.t. het onderwerp op te lossen. Ik moet dus (een onderdeel van) de slipperclutch verbeteren.

Jullie als ervaringsdeskundigen kunnen mij hiermee vast helpen. Daarom heb ik de volgende vraag aan jullie: welke problemen ondervind jij aan jou slipper clutch? Of wat zou er verbeterd kunnen worden, zodat de slipperclutch makkelijker wordt in de bediening.

Ik hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen.
 
Hallo motorfanaten

Ik ben Paul en net nieuw hier op het forum.
Ik ben 1e jaars autotechniek student op de hogeschool Rottedam
Ik ben het op het moment bezig met een casus over de slipper clutch. Doel van deze casus is een probleemstelling m.b.t. het onderwerp op te lossen. Ik moet dus (een onderdeel van) de slipperclutch verbeteren.

Jullie als ervaringsdeskundigen kunnen mij hiermee vast helpen. Daarom heb ik de volgende vraag aan jullie: welke problemen ondervind jij aan jou slipper clutch? Of wat zou er verbeterd kunnen worden, zodat de slipperclutch makkelijker wordt in de bediening.

Ik hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen.

Ah dan ken jij Bob vast wel :+ :9

Verder, ik heb wel een slipperclutch, maar schakel te weinig als een idioot terug om er een onderbouwde mening over te kunnen geven.