Smelly good - Cagiva ala verde SST 359

20220504_144310.jpg
gek,

Tot morgen ! 8-)
 
Zodra de nippel eruit is zit er nog een 17 euro aan koste bij voor een rubber revisie setje en datn kan deze remklauw met twee nieuwe bouten van 70 cent weer op stok oja en met een nieuwe ontluchtingsnippel erin met wat vet
Was leuk om het gezicht achter de "cavia" te zien :t
 
Zodra de nippel eruit is zit er nog een 17 euro aan koste bij voor een rubber revisie setje en datn kan deze remklauw met twee nieuwe bouten van 70 cent weer op stok oja en met een nieuwe ontluchtingsnippel erin met wat vet
Was leuk om het gezicht achter de "cavia" te zien :t
En onder de Honda 🤫:+
1651839957376.png
 
Onze vriend was dus dan ook met een Honda bij een Guzzi gek _O-
remklauwtje is omgeruild voor een werkend exemplaar .
de huidige reeds uitekaar liggend exemplaar gaat of beter gezegd ligt al te badderen in de ultrasound voor het schoon maken en oxide misschien al los te krijgen .
daarna eens kijken hoe we die reststand nippel eruit krijgen ga voor het eerst eens kijken of het zo lukt anders met tig eiet opbouwen waar een hefboompje op gezet kan worden .
uitboren gaat helaas niet door die afgebroken tap .
anders had er als de draad beschadigd zou zijn een M7 of zelfs naar een M8 nippel uitgeweken kunnen worden (Heb beide liggen net als de M6 )
Word vervolgd
 
Motor pas sinds kort in mijn bezit.

Toen in de uitlaat er net afhaalde zat er her en der nog wat pakking, maar niet egaal.

Hoe ruikt versnellingsbak olie? Wat er in zit/zat is mooi helder en op "niveau"
 
Motor pas sinds kort in mijn bezit.

Toen in de uitlaat er net afhaalde zat er her en der nog wat pakking, maar niet egaal.

Hoe ruikt versnellingsbak olie? Wat er in zit/zat is mooi helder en op "niveau"
Transmissieolie ruikt een beetje kattenpisserig,..beter kan ik het niet omschrijven.
 
Motor pas sinds kort in mijn bezit.

Toen in de uitlaat er net afhaalde zat er her en der nog wat pakking, maar niet egaal.

Hoe ruikt versnellingsbak olie? Wat er in zit/zat is mooi helder en op "niveau"
Als het nog op niveau staat zal het geen bakolie zijn,hoe het ruikt ligt er aan wat er nu in zit,
bijvoorbeeld gewone motorolie ruik je niet,speciale bakolie ruik je wel ,stinkt naar cardan olie en
de rook is zwartachtig ipv wit of blauw en je bougie stinkt er ook naar en is roet zwart.
 
Als het nog op niveau staat zal het geen bakolie zijn,hoe het ruikt ligt er aan wat er nu in zit,
bijvoorbeeld gewone motorolie ruik je niet,speciale bakolie ruik je wel ,stinkt naar cardan olie en
de rook is zwartachtig ipv wit of blauw en je bougie stinkt er ook naar en is roet zwart.
Cardanolie ruikt naar kattezeik, zeg het maar eerlijk, oude schokdemperolie ruikt naar vis,..stinkmotoren,...
 
Athena Italie heeft 'm, de "exhaust gasket" 58x65x3mm.
Kost €2....
maar minimale bestelwaarde is €50.
En dan €24 verzendkosten... ;-(

Dus iemand er eentje liggen?

20220510_145548.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan