SM'ers in Zeeland?

gisteren weer een husqvarna SM voorbij zien knallen in omgeving Goes...

en kreeg vorige week een mailtje waarin het volgende vermeld staat:

Op 8 en 9 april aanstaande is er een Bikerweekend
Waar? Op het Veerplein te Perkpolder

Met o.a.:

Motor-occasionshow
Motor-opstapdagen
Motorkleding (met groeikorting)
Scootersprint + demonstratie
Quadrijden + demonstratie
Super motard rijden + demonstratie
Mini-bikes
Motor-accesoires
Stands van diverse motorclubs
Ook live-muziek en bodypainting aanwezig
Nieuw op de website van Peters Verkeersschool:

Biker Weekend
http://www.peters-verkeersschool.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=28&Itemid=


zo te zien kan er dus ook SM worden gereden + demonstratie.
 
Maar eens wachten tot het zonnetje komt kijken, dit is wel behoorlijk fris. Hier wel niet mistig, maar niet echt open ook.
 
vandaag de uitlaat en carbarateurs er op gezet *D *D *D *D
en de motor eens gestart , dat viel nog niet mee '( '(
zal waarschijnlijk komen omdat het vlotternivo niet goed is :? :? :?
ze lopen namelijk over B| B| B| B|
maar ja , het zal allemaal wel weer goed komen :] :] :]
heb nog wel een reserve op de plank liggen , die zal ik er morgen eens op fietsen :W :W :W
full
 
Nét niet, alleen een stichtelijk praatje dat we daar niet mochten rijden, dat het gevaarlijk was en we overlast veroorzaakten. Maar dat we evt eens moesten informeren bij RWS voor een vergunning om eens een dagje te gummen.
 
het was een gezellige pliesie lekker op zijn gemakje een peukie draaien
het was gelukkig geen verkeerde maar hij kwam op het verkeerde moment
verd gddggd ckj shi... ging net zo lekker
en klei niet zo schijnheilig voor je versleten achterbandje staan heeee!!!
hahahaha groeten tot de volgende gum dag dan met slicks
full
 
politie.. jammerjammer
en klei een versleten achterbandje? 8-) zal toch niet, die jongen rijd altijd zo op z'n gemakje.. vroeg schakelen (altijd met beleid) en een rijgedrag vooral gericht op het heel laten van z'n bandjes :+

ga nog maar eens rijden, vind t wel mooi om fotootjes te kijken ;)
 
zijn er nog mensen die naar het bikersweekend gaan om te kijken naarde demo sm
op het veerplein perkpolder ?????
 
zo er is weer een nieuwe SM'er bij in terneuzen! nu worden het dus al een best redelijke groep.

heb zojuist een honda nx650 dominator supermotard gekocht, nu is het geen echte SM dat weet ik wel maar hij is voor mij ideaal.Hiermee kan ik tenminste ook nog op fatsoenlijke manier een wat grotere afstand afleggen zonder zorgen of hij het wel zal redden, valt nog wel best leuk mee te gooien en smijten, al is het natuurlijk weer totaal wat anders als mijn vorige SM, een honda cr500 maar zo hebben beide zijn voor en nadelen.

De lelijke voorbouw van de tank is er van af dus er zit een normaal klein koplampje op, en mooie 17"goudkleurige EXCEL velgen, staan nog maar erg wienig kilometers op dus zal er ongetwijfeld veel plezier van gaan hebben.

robin, jij weet vast wel welke motor het om gaat, heb hem van bart lijbaart gekocht namelijk

heb alleen nog geen foto
 
Laatst bewerkt:
nee, toevallig niet nee :)
alleen jammer dat ik de motor nog niet thuis heb staan, ik ga hem van de week pas ophalen en overschrijven.

was sowieso al eventjes op zoek naar een nx650, mijn interesse voor een nx650 werd eigenlijk opgewekt door deze omgebouwde nx een paar jaar geleden, dus wel leuk dat ik hem nu uiteindelijk gekocht heb
 
Ben benieuwd, vind een NX met die kuip eigenlijk gewoon erg lelijk, maar als ik dat zo hoor is het mischien toch wel leuk om te zien.
 
ja ,ik ken hem. ziet er niet meer uit als een dominator het kuip gedeelte
zit er bij die motor niet meer op en er zit een vette sound in .veel
plezier er mee ik heb er al eens op gereden. rijd zeker goed
is er maar 1 van
 
zijn er nog mensen die naar het bikersweekend gaan om te kijken naarde demo sm
op het veerplein perkpolder ?????


gaat mij niet lukken dit weekend ----> andere verplichtingen -O- -O- -O-
het zou wel droog blijven volgens de weersvooruitzichten (maar ja , d´r komen vast nog wel meer (DROGE) dagen om eens een stukkie te gaan raggen :Y :Y :Y :Y
 
zo ik heb mijn nieuwe machien thuis staan nu,

hij is misschien wat zwaar in gewicht in vergelijk tot echte SM's maar wel lekker breed verspreid vermogen en koppel zonder pieken.bovendien natuurlijk een eind betrouwbaarder als de meeste echte sm's.

full
 
Ziet er lang niet slecht uit. Weer eens wat anders. (en idd waarschijnlijk een stuk betrouwbaarder dan de gemiddelde SM)
 
Terug
Bovenaan Onderaan