SM'ers in Zeeland?

westkapelle was bruut :}

full
 
napaers van die organistaie, vorig jaar nog veel zeemeeuwem kapotgereden met de ktm. veel bekijks op die dijk
 
ja was best gaaf parkoers viel wel beetje tegen geen lange vlakke bochten waar eens goed gedrift kon worden maar toch wel een heel leuk evenement voor zeeland.

Oeeeeeeeew dat was mooi casper ovaa, dave de jonge en freddy roelofs de mannen met cross ervaring knalden alles voorbij op het zandstuk.... de asfalt mannetjes konden met twee voeten aan de grond er nog niet doorheen komen.. mooi om te zien hoe de meeste letterlijk stil vielen om zelfs omvielen en op het asfalt weer als een raket gingen.. :} :}
 
zozo mooi ding,

is dat trouwens de nu niet meer gebruikte,doodlopende weg richting de DOW wat ik op de foto zie?ideaal stuk in ieder geval om wat wheelies etc te oefenen zonder lastig gevallen te worden door mede weggebruikers
 
Sinds gisteren is er een zeeuwse SM'er bij.

Het is een Husky 610 geworden. Helaas lekt de rechter radiator dus dat wordt ff sleutelen verder SUPER machine.


Groeten

Dennis

PS waarom komt die foto niet in beeld?


foto krijg je door als laatste [ imgatt ] onder je bericht te zetten :Y :Y :Y
(PS: ZONDER spatie´s tussen haakjes en imgatt!!!!) O-)
 
Laatst bewerkt:
ik zal in ieder geval wel proberen te komen op de moto.

ik weet alleen niet waar het precies is en welke tijd het begint?
 
:] :] :] zijn er nog mensen (SM rijders) die Zondag 7 Mei naar de NK SM wedstrijden in Hulst/Perkpolder gaan kijken ?????? :W :W :W :W :W

Heej, ik woon vlakbij Hulst, maar ik weet alleen niet waar precies het in Hulst is. Ik heb er veel zin (doe niet mee, ben nog maar 17 ;( ) Kijken kom ik zoiezo, ook als is het in perkpolder!

p.s. Als ik me sm heb, wil ik wel meerijden :Y (nu ook maar ik denk dat me yamaha DT50 sm (2005) jullie niet bij kan houden (gaat (maar O-) 95)
 
En om hoelaat begint het(veerplein) ?
En wat is er dan te doen in Hulst, want veerplein is bij Perkpolder 8-)
 
Er is dat weekend ook een rally en die start in hulst en eindigd op het veerplein.
Zondag zijn de supermotard wedstijden en trainingen training om ±10 uur en de wedstrijden starten om 13 uur
 
De geplande wedsrijd op 7mei is afgelast (supermoto).
Echt jammer, maar helaas ;(
WAT ?? OMG, heb ik 5 weken naar uitgekeken, me afgemeld voor competitie enz. :Z -O- . Gaat er dan nog iets anders door ? bij perkpolder? Of is er verder niks...

Dit is zo jammer! |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan