Smile..!

Wat een gezeik op GS..die gast vlamt hem even over een lege weg, om dat nou te vergelijken met die nissan die met 180 over een onoverzichtelijk kruispunt binnen de bebouwde kom schiet :S
 
Best leuk gereden, had alleen hier en daar even een ojee momentje.
Ik doe het hem niet na in ieder geval.
Dat stukje nodigt uit om te gassen en dat weten de wouten ook..
 
Ja ik werk bij GS ik heb het erop gezet allemaal dankzij mij :W

Nogal een kansloos geheel. zowel het filmpje als de poster van dit verhaal.
Te hard rijden doen we allemaal wel eens, maar om nou met het gas aan de stuit een camera op de tank te plakken en de wereld laten zien wat voor een grote ........... je bent.

Word volwassen en neem je verantwoording. hard rijden is leuk, maar doe dit dan op het circuit op op de autobahn.....
 
Leuk stukje gereden sasha :) zou me niet al te druk maken over het hele geheel. De moraalridders zullen nog wel een kater hebben van de NL nederlaag!
 
Heerlijk filmpje! :}
Ik zou er graag achteraan rijden O-)

Maar inderdaad beetje raar om dit filmpje zo overduidelijk aan iemand te linken... -O-
Gelukkig valt er weinig te bewijzen.
 
Wat een kanker mongolen bij geen stijl om zijn facebook en motor forum profiel erbij te zeggen :r

Ik wil niet te veel woorden er aan vuil maken maar kom op, waar gaat dit over. Die gast trekt zijn gas op het enige juiste moment per twee jaar open (nog erg netjes en goed IMO) en krijgt deze tyfusbende over zich heen.

Hoeren
 
Nee, het staat slechts op motor-forum waar tig-duizend bezoekers per dag komen :?
Als je eens zou nadenken voor te reageren :W

orly.jpg


http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/06/laagvliegen_door_de_polder_op.html


Precies een jaar na de Nissanracer duikt er weer een totaalmalloot met een zware rechtervoethand op, die denkt dat het asfalt in Zeeland alleen voor hem en zijn Kawasaki Ninja ZX-9R (modeljaar 2003) is uitgerold. Is ook een beetje zo, want heel Nederland keek voetbal zondagavond. Wat ga je dan doen? Motorrijden, duhh. Plek zat op de beruchte dodenweg N57 om even de gas open te trekken om wat koekblikkies het nakijken te geven. Motormuis rijdt richting Middelburg (toegestane Vmax: 80 km/u) om een spannend filmpje te maken tegen een achtergrond van een ondergaande zon. Want no risk, no fun. Overigens, complimenten voor het keurig gebruiken van de clignoteur bij inhalen & afslaan. Dat dan weer wel. Hoi.

UPDATE: YouTube-vid verwijderd. Dus HIER EEN MIRROR.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan er verder ook niks aan doen dat hij met naam, plaats en film en motor-forum account op GeenStijl wordt genoemd hoor, ik vind het ook een naaistreek.
 
Laatst bewerkt:
Geweldig toch die social media tegenwoordig!! |(

Iedereen wil zijn fifteen minutes of fame,en met die facebook hiv's achtige bende kan dat allemaal.
Overgieten met een youtube sausje en je kan nooit meer gerust over straat.

Da's het enige domme van de hele actie.
Verder kan ik het knallen op zulke rustige momenten wel begrijpen.
Mijn brommer is op die avond ook uitgeleend aan iemand die ik niet ken maar blijkbaar wel heeft doorgereden.....
 
Geweldig toch die social media tegenwoordig!! |(

Iedereen wil zijn fifteen minutes of fame,en met die facebook hiv's achtige bende kan dat allemaal.
Overgieten met een youtube sausje en je kan nooit meer gerust over straat.

Da's het enige domme van de hele actie.
Verder kan ik het knallen op zulke rustige momenten wel begrijpen.
Mijn brommer is op die avond ook uitgeleend aan iemand die ik niet ken maar blijkbaar wel heeft doorgereden.....


Helemaal mee eens, je moet echt voorzichtig zijn met zulke dingen zeker met sites zoals GeenStijl want je wordt gewoon opgegeten door deze sites.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan