Snelheidsboete ontvangen uit Oostenrijk

Misselijk word ik van al die moraalridders die hier rondhangen en die eindeloze discussie dat mensen gewoon moeten betalen als ze te hard hebben gereden.
Je word aan alle kanten financieel in je aars geneukt op deze aardkloot dus elk dubbeltje wat ik kan besparen door het systeem dwars te zitten zal ik dan ook met beide handen aanpakken!

:W

Het wordt tijd voor een apart motor-forum voor moraalridders... :Y :Y :Y
 
Had niet verwacht zoveel stof op te werpen...

Inmiddels door de vele reacties nog een keer nagedacht en toch besloten de boete te betalen. Oostenrijk is een fijn vakantieland voor zowel wintersport als motorvakantie en zal er dus zeker nog een keer komen. Weinig zin om dan op hete kolen te moeten zitten met de niet betaalde boete in mn achterhoofd. Wel 170 euro... Nu maar hopen op een baan ;)

In ieder geval bedankt voor jullie verschillende reacties. Ga gerust door:)
 
Had niet verwacht zoveel stof op te werpen...

Inmiddels door de vele reacties nog een keer nagedacht en toch besloten de boete te betalen. Oostenrijk is een fijn vakantieland voor zowel wintersport als motorvakantie en zal er dus zeker nog een keer komen. Weinig zin om dan op hete kolen te moeten zitten met de niet betaalde boete in mn achterhoofd. Wel 170 euro... Nu maar hopen op een baan ;)

In ieder geval bedankt voor jullie verschillende reacties. Ga gerust door:)

Oh jee, nu wordt je moraalridder hoor. ´You came over from the dark side´ ;)
 
Oh jee, nu wordt je moraalridder hoor. ´You came over from the dark side´ ;)
:^
tumblr_lrz3ybjAIw1qdlkfdo1_r1_500.png
 
Vriend als dat voor jou al moraalridder is.

Trollen om te trollen?

Je bent hier al snel een moraalridder in de ogen van sommigen :Y

Je hoeft maar te zeggen dat iemand een boete, waarvan hij weet dat hij de overtreding heeft begaan, gewoon moet betalen....dan ben je al een moraalridder hier :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan