Snelheidsduivel A10...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogelijk dat de snelheidsduivel (die zich sabastiaan553 noemt) binnenkort inderdaad thuis bezoek krijgt van de politie, want op de oospronkelijke beelden is zijn woning op het laatst duidelijk te zien.

Maar wat wil de politie doen dan... Wat ik zie is een motor die veel en veel te hard (en gevaarlijk) rijd. En vervolgens naar een bepaald adres rijdt. Hoe wil je gaan bewijzen dan dat die eigenaar zo hard gereden heeft. Puur hypothetisch gezien kan het dus ook iemand anders met net zo'n motor zijn, die ff leuk gaat rijden en vervolgens de meneer op dat adres met de schuld wil opzadelen... Bewijs maar dat het niet zo is..

Misschien hebben mensen aangifte gedaan met kenteken, maar dan had de politie ook gewoon aan de hand van het kenteken het adres kunnen achterhalen. M.a.w. weer een hoop televaag gelul als je het mij vraagt...
 
Dit vind ik toch enigszins een overdreven reactie...


Enigszins overdreven is nog licht uitgedrukt :X

Het filmpje weer eens een bewijs dat het overschrijden van de snelheidslimieten niet per definitie gevaarlijk is (in tegenstelling wat K. Spee en de Politie de hersenloze schapen van Nederland wil laten geloven)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan