Snelweg filmpje van mac naar afterparty Amsterdam

moeilijk doen als er 3 superzware mirrors klaarstaan om van te downloaden B|

mijne heeft gigabit verbinding met i'net
die van pisang 100 mbit
en die van viccie ook (geloof ik :? )

waarom dan nog met bittorrent aan de knoei :? :?
 
moeilijk doen als er 3 superzware mirrors klaarstaan om van te downloaden B|

mijne heeft gigabit verbinding met i'net
die van pisang 100 mbit
en die van viccie ook (geloof ik :? )

waarom dan nog met bittorrent aan de knoei :? :?

hehe... ik ben inmiddels door m'n datalimiet heen '(
23,5 gig in een paar uur tijd en toen was het ver op :P
Dus er van uitgaande dat een hoop mensen de filmpjes al hebben en het feit dat er nog twee mirrors :} zijn maar ff offline gehaald.

Niet verwacht dat het zoveel dataverkeer zou genereren :X Wordt hoog tijd dat ik het weer lekker op de mf-server kan hosten, die paar gig maken ook niet uit bij de terabytes die mf per maand opstookt 8-)
 
moeilijk doen als er 3 superzware mirrors klaarstaan om van te downloaden B|

mijne heeft gigabit verbinding met i'net
die van pisang 100 mbit
en die van viccie ook (geloof ik :? )

waarom dan nog met bittorrent aan de knoei :? :?



jij moet niet zo zeuren want meer dan de helft kan de filmpjes al niet kijken
of het downloaden duurt zolang dat ze het halverwege maar opgeven.
niet iedereen zijn groot gebruikers.
en niet alle servers zijn groot genoeg.
dus voor elke hulp zijn we dankbaar voor ons leken.
 
jij moet niet zo zeuren want meer dan de helft kan de filmpjes al niet kijken
of het downloaden duurt zolang dat ze het halverwege maar opgeven.
niet iedereen zijn groot gebruikers.
en niet alle servers zijn groot genoeg.
dus voor elke hulp zijn we dankbaar voor ons leken.
En dan moeilijk gaan doen met bittorrent, wat mijn tóch moeilijker lijkt als als gewoon een linkje klikken.

Maarja, zinloze discussie idd.

:z
 
Jeeeezzzss !!!!!! 8-)
What can I say ?? F*cking Awesome !!

ik zie dat je rij instructeur bent, nou heb ik al wel mijn rijbewijs, maar als je ooit es een cursusje wheelies maken gaat geven.... laat het even weten !

Respect :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Net als bij de MEGA-meeting filmpjes: BitTorrent

Thx voor de torrent, kan ik 'm tenminste ook bekijken!
Op 't moment zal alles wel leeggetrokken zijn door die GeenStijl moraalriddertjes met hun o zo stoere "rij motorrijders de vangrail in" attitude.. ;(
Laat die knulletjes maar stoer lullen, ze doen wel bad-ass, maar weten zelf net zo goed dat ze een dikke wortel in de broek krijgen als een gixxer hun lada'tje inhaalt... Helden...

PS de eerste torrent is ff niet te krijgen
 
Thx voor de torrent, kan ik 'm tenminste ook bekijken!
Op 't moment zal alles wel leeggetrokken zijn door die GeenStijl moraalriddertjes met hun o zo stoere "rij motorrijders de vangrail in" attitude.. ;(

Ik sta op 30 downloads (valt wel mee), waarvan ik er zelf zo'n 15 heb gedaan (1100 MB).

Laat die knulletjes maar stoer lullen, ze doen wel bad-ass, maar weten zelf net zo goed dat ze een dikke wortel in de broek krijgen als een gixxer hun lada'tje inhaalt... Helden...

Tja... Da's het probleem dat je als minderheidsgroepering nu eenmaal hebt... Ik bedoel: mensen hebben geen idee in wat voor soort situatie ze je brengen als je ineens opzij gaan, simpelweg omdat ze zelf nooit zo'n situatie hebben meegemaakt.
Ze hebben daarom het idee dat het wel een passende "straf" is voor als iemand op z'n achterwiel voorbijkomt (of, wat in de praktijk vaker voorkomt, dat je gedwongen bent rustig rechts in te halen omdat men niet opzij gaat), terwijl het een veel te zware straf is (ze brengen je in een levensgevaarlijke situatie).

Ik heb GeenStijl er zojuist een goed beargumenteerde mail over gestuurd. Wellicht tonen ze op persoonlijk vlak wel enige stijl, en antwoorden ze in ieder geval.

PS de eerste torrent is ff niet te krijgen

Dat komt omdat ze bij GeenStijl de filename verkeerd hebben. Ik heb maar even een symlink aangemaakt, en nu doet ie het.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan