Somewhere else tomorrow - eindelijk weer een goede reisfilm

agranado

MF veteraan
22 okt 2005
1.935
0
Den Haag
Ik ben onlangs tegen echt een schitterende nieuwe motorfilm aangelopen: "Somewhere else tomorrow". Gaat over de Duitser Daniel Rintz die naar Australië rijdt. Als motorreis filmliefhebber wil ik dit in al mijn enthousiasme toch even met jullie delen, want het is echt een topper die niet mag missen in je collectie naast Long Way Round en Mondo Enduro.

Voor een trailer en review kan je op mijn site terecht: http://www.motoravonturist.nl/dvd-review-somewhere-else-tomorrow/

SET-5.jpg

En ja, je kan de pre-order van deze dvd ook nog eens bij ons bestellen. Wij verdienen er overigens geen cent aan ;) . In onze visie mag het jarenlange werk van deze motoravonturist wel een beetje beloond worden met wat reclame.

Nu Daniel Rintz zijn dvd af heeft, begint die trouwens binnenkort aan het tweede deel van zijn wereldreis: van Alaska naar Pategonië. Daar ben ik heel erg blij mee, want Long Way Up (zelfde route, maar andersom) van Ewan en Charley lijkt er niet echt meer in te zitten.
 
Inspiratie voor mijn ultieme droom….
Wauw. Dank voor de post !!!!
 
Gaaf! Maar blijft een duitser ;)
het is dat ik maar 3 weken vakantie had anders had ik dit ook graag gedaan, nu was het 24 uur afzien in een vliegtuig en daar een GS huren....
 
lijkt me wel gaaf.
maar de last horee is ook een topper van een film.
was verdrietig dat 1 van die ouwe boy,s de geest gaf, maar wat een kerels.... :Y
 
Ondertussen twee dagen terug besteld :) krijg je een bevestiging of iets dergelijks?
 
Je krijgt denk ik vanzelf een mailtje, die Daniel doet dat volgens mij allemaal in z'n eentje.

Ik heb hem laatst gemaild met de vraag of er ook iets van een HD download of stream beschikbaar komt (ik heb geen Bluray speler maar wil het toch wel graag in HD zien). Kreeg binnen een dag antwoord, dat hij daar mee bezig is en hij even een seintje geeft als 'ie online staat. Overigens staat er op de Open Explorers site nu ook bij dat er een HD download mogelijkheid komt.
 
Vanavond eindelijk de tijd gehad om Somewhere Else Tomorrow te kijken! Ontzettend mooi, indrukwekkend en inspirerend.

De hele film is on demand te kijken bij Vimeo, in Duits en Engels (zie MOVIE). Is de 3 dollar die 't kost zeker waard!
 
Terug
Bovenaan Onderaan