Sorry voor het ongemak op knooppunt Leenderhei

Quark

MF veteraan
3 mrt 2007
6.715
9
Geldrop
shit,

helaas ook ik nu, al die tijd schadevrij gereden.... tot vanmorgen....

reed over de rotonde van het knooppunt leenderheide, komende vanuit de a67, rijdend richting veldhoven. op de meest linker baan voor rechtdoor.
een auto rechtsvoor mij, besloot terwijl ik hem wilde inhalen, dat ie toch linksaf wilde, naar maastricht...

full

rode pijl is mijn gevolgde weg, oranje pijl is de weg die ik wilde gaan volgen...
gele pijl is de automobilist, sterrje is waar ik opt asfalt zat, en bij het wiebertje lag mn motor. de boems was dus daar waar de rode en gele pijl elkaar kruisen.......


dan gaat dat dus snel zeg.... je ziet ineens die auto in je rechterooghoek, denk nog aan uitwijken, maar daar klapt je stuur al door zijn zijraam.... nooit geen indicatie gekregen dat ie linksaf wilde... -O-

de rest weet ik dan nie meer zo, maar resultaat was dat ik op het asfalt lag te koekeloeren... mn motor op zn rechterzij..... '(

de schade moet ik nog opnemen.... maar tis een oud brikkie/fightertje ...
in elk geval is het rechtercarterdeksel kapoet.. daar zeek de olie door het asfalt op.... '(

zelf lijk ik er tot nu toe behoorlijk ongeschonden van af te komen.... al heb ik her en der wel behoorlijke zere plekken.. en zal ik de komende dagen als een oud mannetje rondwandelen.. :P O-)

bahbahbah.. wat vind ik dit niet leuk..... -O-
ik moest wel een beetje lachen omdat 3 van de 4 banen werden afgesloten terwijl ik daar op mn gat op het asfalt zat te kijken.... 8-)

maargoed... ik moest het ff kwijt...

ik hoor nu ook bij de groep die het asfalt een keertje heeft gekust.... O-)

edit:
de plaatjes van de schade, geschoten door maartjinksi zijn te zien in deze post:
klikkerdeklik voor fast forward naar die post....
 
Laatst bewerkt:
ja inderdaad... balen inderdaad Maar je bent er goed vanaf gekomen dus in ieder geval wens ik je een goed en voorspoedig herstel!
 
Goed dat je er zonder al te veel lichamelijk letsel vanaf bent gekomen. Sterkte met de spierpijn en de verdere schadeafwikkeling. :W
 
dank allen... met name de opbouw van mn motortje gaat de meeste kopzorgen geven denk ik :(

wat betrefd mezelf, ik denk dat ik er behoorlijk goed mee ben weggekomen allemaal...
kep wel koppijn, een zere schouder een zere heup en lies, een zere elleboog en een zere voet aan over...

alleen zeer, en geen permanente schade iig..
 
Laatst bewerkt:
dank allen... met name de opbouw van mn motortje gaat de meeste kopzorgen geven denk ik :(

wat betrefd mezelf, ik denk dat ik er behoorlijk goed mee ben weggekomen allemaal...
kep wel koppijn, een zere schouder een zere heup en lies, een zere elleboog en een zere voet aan over...

alleen zeer, en geen permanente schade iig..
Hoofdpijn zou ik ff naar laten kijken door de huisarts als ik jou was, kan maar zo een hersenschudding wezen.
 
dank allen... met name de opbouw van mn motortje gaat de meeste kopzorgen geven denk ik :(

wat betrefd mezelf, ik denk dat ik er behoorlijk goed mee ben weggekomen allemaal...
kep wel koppijn, een zere schouder een zere heup en lies, een zere elleboog en een zere voet aan over...

alleen zeer, en geen permanente schade iig..

kun je de kosten niet verhalen op diegene die het veroorzaakt heeft. Als ik het zo lees lijkt het mij niet dat jij iets verkeerds hebt gedaan???? :?
 
Laatst bewerkt:
dank allen... met name de opbouw van mn motortje gaat de meeste kopzorgen geven denk ik :(

wat betrefd mezelf, ik denk dat ik er behoorlijk goed mee ben weggekomen allemaal...
kep wel koppijn, een zere schouder een zere heup en lies, een zere elleboog en een zere voet aan over...

alleen zeer, en geen permanente schade iig..


En morgen..... de verschrikkelijke spierpijn. :X

Ik ben ook eens door de lucht gevlogen. ( niet geschoven)
Met een grote klap op het asfalt terecht gekomen, de dag daarop was hels.


En zoals Fladder zegt, let een beetje op die hoofdpijn.
 
Ik word zo moe van die koekblikkers die totaal niet uit hun doppen kijken.

Succes met het herstel!
 
ik zou maar een staatlot gaan kopen als ik jou was, want je zal er geen 30 hebben gereden....

je motor is pech, maar overkomelijk,
zelf heb je alle mazzel gehad, succes met de nazorg!
 
idd, ik heb eerder richting de 60 á 70 gereden daar...
hmmm staatslot ? goed idee :P

nee ikzelf verwacht ook niet echt dat ik fout zit...
ik ben ook niet kwaad op de koekblikker... maar zn reactie was wel typisch...
"ik was de weg aan het zoeken en tomtom vertelde me dat ik linksafmoest..."
gevolgd door de "ik heb je helemaal niet gezien"...

ergens nog wel begrip voor... een klein beetje, dan... want leuk is het natuurlijk niet ;)

schadeafwikkeling komt langzaam op gang nu...
ik heb in alle consternatie helemaal NIKS opgeschreven.... weet in feite helemaal niks.. :(
de agenten waren snel ter plaatse, die zagen het gebeuren....

ik verwacht dan ook nog een telefoontje van een van die agenten voor mijn verklaring...
hopelijk kan ie me meer vertellen over wat ik nu moet doen... en waar ik verhaal kan halen....
 
Laatst bewerkt:
Welke peuter heeft daar de belijning zitten tekenen? Zelfs op de luchtfoto is het onduidelijk welke baan waar naartoe gaat. Wat natuurlijk niet weg neemt dat de koekblikker aan het slapen was.

Heel veel succes met de afhandeling, neem aan dat de schuldvraag vrij eenvoudig opgelost
was.
 
idd, ik heb eerder richting de 70 gereden daar...
hmmm staatslot ? goed idee :P

nee ikzelf verwacht ook niet echt dat ik fout zit...
ik ben ook niet kwaad op de koekblikker... maar zn reactie was wel typisch...
"ik was de weg aan het zoeken en tomtom vertelde me dat ik linksafmoest..."
gevolgd door de "ik heb je helemaal niet gezien"...

ergens nog wel begrip voor... een klein beetje, dan...

schadeafwikkeling komt langzaam op gang nu...
ik heb in alle consternatie helemaal NIKS opgeschreven.... weet in feite helemaal niks.. :(
de agenten waren snel ter plaatse, die zagen het gebeuren....

ik verwacht dan ook nog een telefoontje van een van die agenten voor mijn verklaring...
hopelijk kan ie me meer vertellen over wat ik nu moet doen... en waar ik verhaal kan halen....

ok.. succes met de afhandeling... als je hulp nodig hebt kunnen we wel 6 a 7 honderd moterrijders optrommelen om samen verhaal te halen :Y
 
Erg veel succes met de afhandeling inderdaad.. Het is daar gewoon nog niet helemaal duidelijk omdat alles veranderd is. En zo te horen was meneer de koekblikker zoekende, waarschijnlijk klopte zijn tom-tom niet eens...
Hoe dan ook, ik weet nu in ieder geval dat vriendje lief vanmorgen waarschijnlijk wat later op zijn werk was dus vanavond ook wat later thuis.. Altijd handig ;)
En let inderdaad op je "verwondingen", al is het maar voor het verhalen en de schadeletselzooi..
 
Da's nie leuk nie... :N
Duidelijk gevalletje van een blinde koekblikker, die nog ff last second van baan veranderd...

Succes met je eigen herstel/spierpijn en met de verzekering... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan