Wat dan ?
Met proefrijden was het voor mij redelijk vergelijkbaar.
Alleen met de R1 ben ik wat meer vertrouwd ...
Hmm, leuk gevonden, maar klinkt mij als bull-sh*t in de oren, Honda's zijn bij mijn weten zon beetje de meest onderhoudsvrije motoren die er zijn.Ja honda is wel gaaf maar je kent het he Hoge Onkosten Na Dure Aanschaf. HONDA
Hmm, leuk gevonden, maar klinkt mij als bull-sh*t in de oren, Honda's zijn bij mijn weten zon beetje de meest onderhoudsvrije motoren die er zijn.
even weeer ontopic:
Ik zou voor de SP2 gaan, veel meer karakter/imago. R1 is cool en snel, maar SP2 is stijlvol. En ik ben persoonlijk iemand die dan meer voor 'stijlvol' gaat
Een SP2 vind ik wel even stukken gaver, zo'n brute V2 die erop los sleurt met een machtig geluid... gewoon een superdikke twin, een echte KARAKTERfiets
Een R1 is persoonlijk niet mijn smaak; vind de R6jes en R1's tegenwoordig niet mooi (maar da's persoonlijk). Beetje saai. Daarnaast zou ik zo gauw niet terug willen naar 4-in-lijn
Vind het trouwens vreemd dat je de twee fietsen vergelijkbaar vond. Volgens mij kun je binnen het 1000cc supersport segment juist niet verder uit elkaar zitten..
Is dit geen R1 met 2 VTR-en die in de verte aan het spelen zijn ?
(Afbeelding)