Spee heeft politiebewaking

:^ :^

Hij word op deze manier benaderd omdat hij gewoon z'n werk goed doet..??
Als hij op deze manier ergens anders had gewerkt, gezondheidszorg of bestrijdeing criminaliteit had iedereen m verafgod.
T is dus puur omdat hij nu verkeer heeft gekozen als vakgebied.

En dan hoor je t liefst dezelfde schreeuwerts als die om het hartst schreeuwen over vrijheid van meningsuiting enzo |( |(

Sorry Baksteen maar ik vind dat je vergelijking een beetje mank gaat!!
Als spee voor verkeer heeft gekozen laat ie zich daar dan ook mee bezig houden,dus veilige vangrails,betere wegen,meer wegen, file bestrijding enz, en niet met zoiets als een bonnenquota. Per slot van rekening word iedereen afgerekend op zijn werk, ook jij als je je quota niet haalt !!
 
Sorry Baksteen maar ik vind dat je vergelijking een beetje mank gaat!!
Als spee voor verkeer heeft gekozen laat ie zich daar dan ook mee bezig houden,dus veilige vangrails,betere wegen,meer wegen, file bestrijding enz, en niet met zoiets als een bonnenquota. Per slot van rekening word iedereen afgerekend op zijn werk, ook jij als je je quota niet haalt !!

Sinds wanneer ben je als officier van justitie ook al verantwoordelijk voor het aanleggen van wegen?
Denk je soms dat Spee bij rijkswaterstaat zit of zo :?
Spee is geen minister, hij wordt betaald om boeven te vangen, verkeersboeven wel te verstaan... B|

Zolang wij verkeersdeelnemers te hard blijven rijden, door rood licht, snijden, bumperkleven, rechts inhalen, over de vluchtstrook rijden enz. enz. zorgen wij met zijn allen dat hij in het zadel blijft en zijn werk kan en mag behouden... B|

En aangezien wij geenzins van plan zijn om ons aan de regels te houden, zal Spee blijven jagen. That's all in the game! Als er een muis is, zal er ook een kat moeten zijn om de muis op te jagen. Anders krijgen we een muizenplaag... :X :X :X
 
Laatst bewerkt:
waar kan ik soliciteren voor die baan van Koos ?
der moet iemand toch het 'smerige' werk doen als ie in beverwijk ligt ?
jullie zullen allemaal KNIELEN voor mij dan gna gna....

* verboden motor te rijden in de regen, levensgevaarlijk
* filerijden verbieden
* invoering APK
* iedereen zo'n knalgeel condoompje om
* wheely = motor+rijbewijs kwijt
* verbod op alle motoren met meer dan 100pk of een 2x zo hoge premie.

[me]sictc schrikt wakker..
[/me]


wat ik tegenwoordig allemaal niet droom :?
 
Sinds wanneer ben je als officier van justitie ook al verantwoordelijk voor het aanleggen van wegen?
Denk je soms dat Spee bij rijkswaterstaat zit of zo :?
Spee is geen minister, hij wordt betaald om boeven te vangen, verkeersboeven wel te verstaan... B|

Zolang wij verkeersdeelnemers te hard blijven rijden, door rood licht, snijden, bumperkleven, rechts inhalen, over de vluchtstrook rijden enz. enz. zorgen wij met zijn allen dat hij in het zadel blijft en zijn werk kan en mag behouden... B|

En aangezien wij geenzins van plan zijn om ons aan de regels te houden, zal Spee blijven jagen. That's all in the game! Als er een muis is, zal er ook een kat moeten zijn om de muis op te jagen. Anders krijgen we een muizenplaag... :X :X :X
De meesten hier zullen weinig moeite hebben met hem hebben als hij zich vooral bezighoudt met door rood licht rijden, snijden, bumperkleven, rechts inhalen over de vluchtstrook rijden enz. enz. Hij krijgt dit soort 'presentjes' omdat ie zich primair en opvallend bemoeit met het binnengraaien van snelheidsbekeuringen. Het gros van die overtredingen is klein en heeft 0,0 invloed op verkeersveiligheid en heeft ook niks te maken met misdadigheid, boeven, etc. Tel daarbij dat de mate waarin gejaagd wordt op 'te hard rijden' en de straffen belasting daarvoor in geen verhouding staat tot hoe er opgetreden wordt tegen andere, veel gevaarlijker, overtredingen en echte misdrijven (ook buiten het verkeer) en het is niet zo vreemd dat mensen er niet gelukkig mee zijn. En als ie zich dan zo graag in de kijker speelt als graaier #1, dan kan ie zulk soort dingen verwachten. That's all in the game.

Verder zijn heel erg veel mensen het niet eens met die 'regels' en dus kun je verwachten dat ze zich er niet aan houden (waar de overheid in het algemeen en Spee voorop natuurlijk dankbaar gebruik van maken) en dat mensen zich er tegen verzetten. Tenslotte lijkt het er in dit land steeds meer op dat mensen kunnen willen, roepen, stemmen, etc. wat ze willen, maar de politiek trekt er zich toch geen ruk van aan. De enige manier om een politicus wakker te schudden is door dat direct, persoonlijk en hard te doen, lijkt het.
 
En als ie zich dan zo graag in de kijker speelt als graaier #1, dan kan ie zulk soort dingen verwachten. That's all in the game.

De enige manier om een politicus wakker te schudden is door dat direct, persoonlijk en hard te doen, lijkt het.

Pas dan maar op, ik hou me hier ook regelmatig niet aan de regels. Volgende keer dat ik daar al dan niet terecht een ban voor krijg, ga ik gewoon bij enkele beleidsbepalers met brandbommen gooien. It's all in the game... *D




















PS, wees gerust. Ik ben niet zo stupide... :X
Geweld lost het probleem niet op, het maakt het erger... B|
 
Ik doe lekker wat ik zelf wil en ik hou me niet aan de regels, ik ben nooit akkoord gegaan met die regels. Het zijn niet mijn regels. Waarom snapt niemand dat nou :P

full
 
De meesten hier zullen weinig moeite hebben met hem hebben als hij zich vooral bezighoudt met door rood licht rijden, snijden, bumperkleven, rechts inhalen over de vluchtstrook rijden enz. enz. Hij krijgt dit soort 'presentjes' omdat ie zich primair en opvallend bemoeit met het binnengraaien van snelheidsbekeuringen. Het gros van die overtredingen is klein en heeft 0,0 invloed op verkeersveiligheid en heeft ook niks te maken met misdadigheid, boeven, etc. Tel daarbij dat de mate waarin gejaagd wordt op 'te hard rijden' en de straffen belasting daarvoor in geen verhouding staat tot hoe er opgetreden wordt tegen andere, veel gevaarlijker, overtredingen en echte misdrijven (ook buiten het verkeer) en het is niet zo vreemd dat mensen er niet gelukkig mee zijn. En als ie zich dan zo graag in de kijker speelt als graaier #1, dan kan ie zulk soort dingen verwachten. That's all in the game.

Verder zijn heel erg veel mensen het niet eens met die 'regels' en dus kun je verwachten dat ze zich er niet aan houden (waar de overheid in het algemeen en Spee voorop natuurlijk dankbaar gebruik van maken) en dat mensen zich er tegen verzetten. Tenslotte lijkt het er in dit land steeds meer op dat mensen kunnen willen, roepen, stemmen, etc. wat ze willen, maar de politiek trekt er zich toch geen ruk van aan. De enige manier om een politicus wakker te schudden is door dat direct, persoonlijk en hard te doen, lijkt het.

Dus als iemand regels hanteert/invoert waar je t niet mee eens dan pleur je maar een brandbom bij 'm naar binnen???

Zou het een milieuactivist geweest zijn... :X O-) :?

staat hier al ergens vermeld dat IK niets te maken heb met het ontwikkelen van de nieuwe userpolicy O-) O-) maar slechts volgzaam uitvoerder ben, zoals ik tenslotte gewend ben ?? :X O-) })
 
Laatst bewerkt:
De verhouding is zoek....

als je minder dan 2.99 kg coke het land in smokeld word je minder bestraft dan als je 2 km te hard gaat (na correctie) :(

|( |( |( |( dat is voor mij niet te verteren... |( |( |( |(

ik weet zeker dat als men weinig te hard gaat dit minder doden veroorzaakt dan de ellende die coke & co veroorzaken !!!!

De landen om ons heen lachen (terecht) ons uit om dit soort dingen !!! |( |( |(

Als de politiek Spee in zou zetten tegen drug of gewoon aso verkeer misdrag zou ik hem persoonlijk gaan bewaken !! |( |( |( |(

Raar dat geen enkele politieke partij durft te zeggen

Die rara snelheid vervolging ,, 80 % rijd niet meer dan 10 km te hard ( na correctie)
als men die agenten en middelen zouden in zetten bij dat winkel centrum waar kansarme randgroep jongeren de boel verstieren aanpakken zodat nu die supermarkt dicht gaat na 5 x in 1 jaar berooft te zijn......
Of dat zwembad daar zou de politie kunnen bijdragen aan de maatschapij ...

De (meeste) mensen die ik ontmoet/ken vinden dit ook wel .....
Die reltrappers kunnen we toch ook groen en grijs bekeuren ???
Na 1 jan moeten ze zich kunnen identivseren.... (extra bonus)



 
Laatst bewerkt:
En als dit door een Moslim over Theo van Gogh wordt gezegd is het fout? :X


heeft Theo :} het er ook niet een beetje zelf naar gemaakt :?

Ik doe lekker wat ik zelf wil en ik hou me niet aan de regels, ik ben nooit akkoord gegaan met die regels. Het zijn niet mijn regels. Waarom snapt niemand dat nou :P

(Afbeelding)


:j :j

Je moet in zimbabwe ofzo gaan wonen! Door die regels is nederland wat het geworden is.

Kijk is oom je heen wat het wordt door alle wettelozen.
 
Laatst bewerkt:
Dus als je tegenwoordig een snelheidsboete uitschrijft omdat de ontvanger hem verdient heeft (hij heeft zich immers niet aan de regels gehouden) en de ontvanger gooit je vervolgens een brandbom om de oren, heb je dat aan jezelf te danken.

Ik denk dat ik het snap.

We hebben anderen niet nodig om het land onleefbaar te maken. Kunnen we zelf veel beter B|

[edit]

Kleine aanpassing omdat mijn vorige opmerking iets te generaliserend was

[/edit]
 
Laatst bewerkt:
heeft Theo :} het er ook niet een beetje zelf naar gemaakt :?

Jaaaa, Theo zei zulke lelijke dingen dat er dooien van zijn gevallen. Hij schold op van alles en nog wat en ging er zelf aan kapot. Waarschijnlijk zijn zijn scherpe woorden weerkaatst door de muur en hebben hem zelf geraakt, toch :?
 
Hij (= SPEE) verdient geen brandbom, maar het blijft een kloothommel om al de redenen die Orph weer is zo mooi aangeeft, helaas hoor ik uit onze volksvertegenwoordiging weinig weerwoord :r

[beetje off topic dan]
Ik ben opzoek naar een politieke partij die mijn belangen als actieve verkeersdeelnemer vertegenwoordigd en daar mag verkeersveiligheid best een deel van zijn, maar dan preventief aub en niet puur uit staatskas belang B|

Ohja en verder wil ik afschaffing max snelheid op snelwegen tijdens bepaalde uren buiten de spits en op weekend dagen. :P En dan mogen ze van mij binnen de bebouwdekom complete hindernisbanen aanleggen om de snelheid te beperken. Maar aub kappen met die tering palen.
[/beetje off topic dan]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan