Spiegeltje aantikken in file en niet veilig kunnen stoppen

had het laatst ook, alleen dan niet in de file...

hadden ze er ook nog een filmpje van gemaakt.... B|





Motorcycle_car.gif






:9
 
Laatst bewerkt:
Algemene motorpraat? Dit is gerelateerd tot motoren (schade)? Wat is hier de afwijking die ik mis? Stop eens met die onzin...

Zeg, dat jij iets mist wil nog niet zeggen dat ik moet stoppen... :N

Er is sprake van mogelijke schade en TS nam niet zijn verantwoording op het moment van contact. Hij bepaalde dat hij ter plaatse niet kon stoppen, dus komt hij hier op MF een verhaaltje vertellen en vraagt hij het mogelijke slachtoffer zich te melden, indien deze schade heeft...

Dat slaat dus nergens op! Hij had ter plekke ook een andere oplossing kunnen bedenken. Door bijvoorbeeld in dezelfde rij als de "tegenpartij" te gaan rijden en deze later mee te nemen, of te volgen. Maar nee... doorrijden, jezelf van de domme houden en hier op Motor-forum.nl te zeggen dat de koekblikker zich mag melden... :z...

En dan praat jij over mijn posts als in "onzin"... :?
 
Zeg, dat jij iets mist wil nog niet zeggen dat ik moet stoppen... :N

Er is sprake van mogelijke schade en TS nam niet zijn verantwoording op het moment van contact. Hij bepaalde dat hij ter plaatse niet kon stoppen, dus komt hij hier op MF een verhaaltje vertellen en vraagt hij het mogelijke slachtoffer zich te melden, indien deze schade heeft...

Dat slaat dus nergens op! Hij had ter plekke ook een andere oplossing kunnen bedenken. Door bijvoorbeeld in dezelfde rij als de "tegenpartij" te gaan rijden en deze later mee te nemen, of te volgen. Maar nee... doorrijden, jezelf van de domme houden en hier op Motor-forum.nl te zeggen dat de koekblikker zich mag melden... :z...

En dan praat jij over mijn posts als in "onzin"... :?


ben jij altijd zo'n frust ? tis lekker weer man, pak een biertje en ga je motor poetsen.
 
Zeg, dat jij iets mist wil nog niet zeggen dat ik moet stoppen... :N

Er is sprake van mogelijke schade en TS nam niet zijn verantwoording op het moment van contact. Hij bepaalde dat hij ter plaatse niet kon stoppen, dus komt hij hier op MF een verhaaltje vertellen en vraagt hij het mogelijke slachtoffer zich te melden, indien deze schade heeft...

Dat slaat dus nergens op! Hij had ter plekke ook een andere oplossing kunnen bedenken. Door bijvoorbeeld in dezelfde rij als de "tegenpartij" te gaan rijden en deze later mee te nemen, of te volgen. Maar nee... doorrijden, jezelf van de domme houden en hier op Motor-forum.nl te zeggen dat de koekblikker zich mag melden... :z...

En dan praat jij over mijn posts als in "onzin"... :?
Achteraf is altijd makkelijk praten.

Was jij erbij toen hij die spiegel aantikte ? had hij de tijd en ruimte om veilig die persoon op te zoeken ? :?

Vind het nog netjes dat hij het wil oplossen door die persoon te zoeken.
Natuurlijk is de kans uitermate klein dat hij m hier vind maar er zijn genoeg mensen die het niet zouden doen. :N

En hij stelt ook de vraag,
Hebben jullie het wel eens gehad ?
Is dat dan niet motor gerelateerd. :?
 
Met de 1200GS had ik dit regelmatig als ik tussen de file doorreed. Vooral Renault Scenics, Volvo X90 en Mercedes M klasse hebben hun spiegels op een onhandige hoogte. O-)
Meestal stopte ik even tussen de file en wachtte tot de auto voorbij kwam om hun spiegel dan weer recht te drukken met een luide "sorry". Nooit gezeur over gehad.

Nu met de 1200RT ben ik wat voorzichtiger, zit bij mij nu plotseling ook metallic lak op de spiegels dus eventuele schade zal dan ook bij mij zijn :X
 
Laatst bewerkt:
Ik moet even eerlijk zijn, de op een na laatste keer dat ik een spiegeltikje uitdeelde was het onder veel minder gunstige omstandigheden. Regen, donker, overvolle van Brienenoordbrug, lompo in blik die "het gat even dichtreed" en motorrijder met jeugdige overmoed die dacht "Ut kennet'.

Ook toen was het erg lastig even te stoppen en dus ben ik botweg doorgereden. Maar ik was ook nog eens zo dom (ik ben van nature blond, inmiddels heb ik zelfs een enkel oud blond haartje) hier een topic over te starten op een koekblikpoetsersforum.......

Knuppel... Hoenderhok... Hoort de kippen kakelen....

Toch, de reacties verbaasde mij. Waar ik het lef vandaan haalde met die brommer de heilige roesthoop te toucheren. Of ik mezelf maar even vrijwillig wilde melden voor eenzame opsluiting gedurende langere tijd. Dat ik geen schade had en dat ik meende dat die auto geen schade had, deed even helemaal niet ter zake.

Daarom heb ik de laatste keer de tactiek van even wachten gekozen. Heb je toevallig het plastic aanhangsel van een doorgewinterde blikpoetser geraakt, springt er vanzelf wel een stresskip op uit het blik. Heb je gewoon iemand die beseft dat die hoop roest voor woonwerkvervoer is, dan zal hij misschien ook denken: "ach, had mij ook kunnen gebeuren".
 
Terug
Bovenaan Onderaan