Spyball

Wat betaal jij dan aan verzekering? Met 400 euro per jaar heb je het alarm al bijna terugverdient.

Klopt inbouwen was 495€
Univé 1600€ (met alarm 1200€) (stap je in met 25% korting, na schade 110% betalen...)
Centraal beheer 2200€
london 1750€

18 jaar en een ZX-6R uit `99

Nee, van verzekeringen wordt je niet vrolijk is me erg tegengevallen....
 
Hallo mensen,

Ik heb ook een spyball alarm in mn R6je alleen hij wilt niet meer starten. Hij gaf code 11 aan...wat betekend dat er iets met de cilinder sensor is. Mijn spyball alarm maakt alleen een hoog piep geluid als ik het contact aan doe. Is dit bij jullie ook zo? Ik ben bang dat de start onderbreker er op een manier op is gegaan en ik weet niet hoe ik het er vanaf kan halen. Heeft iemand een idee? Ik heb met contact aan en uit al het alarm in en uitgeschakeld maar hij wilt nog steeds niet starten. Ook hoor ik de startmotor en de benzinemeter lopen.. Heeft iemand ALSJEBLIEFT een idee? Want anders moet ik 'm weer naar de garage brengen die ook niet weet wat het is...dan weer 234280 manuren...en dus duur grapje. Ik hoor het heel graag van jullie.

Groetjes,
Zwaan
 
Hoi opa's en oma's!

Mijn spyball ging van de een op de andere dag raar doen.. ik zette het contact om en de motorblokkering was er gewoon af, en mn knippprrlichten bleven constant branden.. ik kan dus wel starten maar krijg op geen mogelijkheid de lichten uit. Ook niet als ik contactsleutel paar keer omdraai en zelfs loshalen van de accukabels heeft geen effect.. en de handzender werkt dus ook niet..

Iemand een idee?
 
Jeeeeemig wat een dure verzekeringsprijzen zie ik hier zeg!
Ik rij een ZX-12R en betaal per maand voor wa + beperkt casco 13 euro!!
Rij al wel 14 jaar schadevrij maar toch!!!
Ik heb medelijden met jonge motorrijders!

Er zit dus ook een royal in mijn nieuwe bike.

Als ik op de knop druk gaan de lichten knipperen en geeft hij twee korte piepjes.
Wanneer ik nog een keer druk gaan alleen de lichten knipperen.

Wanneer staat het alarm nu aan (met of zonder piepjes)?
 
Laatst bewerkt:
Alarm zit nu al dik 10 jaar in m'n fiets en werkt nog steeds goed.
Alleen bij schiphol, nu al een paar keer gehad dat de zender niet reageerde.
Via een mederwerker daar begreep ik dat het bij auto's ook nogal eens gebeurde.

Ik lees verder dat er korting is bij het plaatsen van een alarm.
Echter vergeet dan niet jaarlijks je allarm te laten keuren bij een aangemelde dealer.
Deze meld dit in een systeem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan