Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb eens geïnformeerd naar de kostprijs om rondom mijn motor voorzien van stalen leidingen. Nu is mijn vraag -omdat de kostprijs nogal hoog uitvalt- of het voordelen heeft om de koppelingsleiding en achterrem ook naar stalen leidingen om te schakelen.
Koppeling en achterrem zijn imho niet nuttig. Voorrem zeker wel!
Koppeling is alleen maar tegen dezelfde veertjes intrekken. Als dit heel zwaar gaat of onnauwkeuring, laat dan de koppeling opnieuw afstellen...
Achterrem: heb jij zoveel gevoel in je motorlaarzen dat je dat kan voelen?
ikzou het niet doen heb ook alleen voor gedaan kost al genoeg en het voordeel achter is voor de gewone rijder zoals wij zijn te verwaarlozen
groeten RUUD1TJE
Niet staalomvlochten remleidingen moeten ongeveer om de vijf jaar vervangen worden. Als je daar aan toe bent (zoals ik) dan kun je beter meteen alles staalomvlochten maken. Niet staalomvlochten leidingen zijn nl ook zeer moeilijk nog te vinden. Vaak wordt gezegt dat je staalomvlochten nooit meer hoeft te vervangen. Of dit helemaal waar is weet ik niet, maar ze blijven waarschijnlijk wel langer goed. Dus bij leidingen ouder dan vijf jaar zou ik alles vervangen door staalomvlochten.
Gvd, heb ik naar de hydraulica specialist geweest, mag die ze niet maken. Volgens de wet mag hij geen remleidingen maken. Moet ik ze nu verdorie origineel kopen.