steuntjes aan de grond, nog platter?

nee want ik giet eerst hele hete motorolie over mn banden, duh.. hoe gek denken jullie dak ben? :P .. nee ik ga zomaar even spelen, niets extreems
 
jij bent veels te snel :S ik heb maar een 125 je hoor! hoe lukken de wheelies ontertussen trouwens?
 
;) ik weet wel tot hoe ver ik kan gaan hoor.. mn vraag hier en mn reis naar het KB hebben niets met elkaar te maken, heb egwoon niets te doen.. en ik zag ineens een luchtfoto van het kb.. en toen begon ik te kwijlen en ging al t bloed uit mn hoofd :X
 
kheb mun motor pas éen seizoen gereden en het is ook mun eerste ooit (een soes GSXR 600 SRAD). Ik heb wel al diverse keren mun steuntjes/teenbeschermer van laars tegen het asfalt gehad, maar nog nooit mun knie, hoe kan dit dan? en ik heb toch echt het idee dat ik mun knie expres buiten boord steek.

p.s. kom uit Eindhoven en daar hebben wij op de snelweg ook ERRUG lekkere bochtjes hoor; langzame die heeel lang doordraaien en hele snelle links/rechts combinaties :} :9~
 
;) ik weet wel tot hoe ver ik kan gaan hoor.. mn vraag hier en mn reis naar het KB hebben niets met elkaar te maken, heb egwoon niets te doen.. en ik zag ineens een luchtfoto van het kb.. en toen begon ik te kwijlen en ging al t bloed uit mn hoofd :X

hoi 2stroke sinner je kent mij niet denk ik maar ik denk dat ik weet wie jij bent.

jou mito heeft toch 28bhp bij keers afgelegd? :?

iedergeval misschien kunnen in contact komen en samen gaan naar gorichem.


jp 2 Stroke for life :]
 
ja dat ben ik, maar de piek was op papier 31 pk volgens de nieuwe software en 36.6 volgens doe oude :) hoeist troweuns verder gegaan met je accu?
 
ontopic:

het was echt supervet!!! :) :) :) :) nog best wat grip, ondanks de kou.. all1 op een gegeven moment kwamen de files :( toen ben ik nog heel ff door gegaan, en nu zit ik weer thuis.. denk dat ik wel vaker zal gaan, nu ik weet waar het is!!
 
Als je geen banden voor een extreme supersport hebt,dan heb je met dit weer best wel grip.
Ik reed met dit weer tijdens lessen de valbeugels schrapend over het asfalt.(alleen reed ik niet te hard)
 
ja dat ben ik, maar de piek was op papier 31 pk volgens de nieuwe software en 36.6 volgens doe oude :) hoeist troweuns verder gegaan met je accu?
ja man alles is goed met mijn accu
ik heb een nieuwe gekocht.
laast zag ik jouw als het goed was 2 1/2 geleden langs de weg bij de donk in buurt.
mijn clingalator was kapot toen en toen ree jij voorbij.
waar woon je in breda?

misschien kunnen we een dagje samen gaan scheuren,samen met de 2 takten . :]


jp
 
Je kunt op zo'n 125 zeker zo hard rond als op een 600 hoor!
:^ , 2 takt is erug leuk!! janken da 't barst!! :9

alleen met dit weer geen rare dingen doen...enkel middenvlak van je band gebruik je, en zelfs dat wordt nog niet warm. Om nog maar niet te spreken over de temperatuur en de vettigheid van de weg.. Als je je grip kwijt bent met dit weer is het gebeurd, dat bouw je niet meer terug op. in de zomer daarentegen :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan