Stinkende handschoenen!

Ik heb zomerhandschoenen en winterhandschoenen. De winterhandschoenen laten mijn handen ook giga meuren. Die dingen zijn dan ook echt helemaal luchtdicht, dus ik ga er dan ook van uit dat daar ondertussen een flink aantal levensvormen zijn gekweekt die de wetenschap nog niet kent. De zomerhandschoenen hebben air-intakes bij de vingers. Mja ik ga die winterhandschoenen maar een keer uitwassen of zo. Af entoe alcohol in spuiten helpt volgens mij ook wel.
 
Stelletje buidelratten..

Stinkende handschoenen laat me niet lachen ..

hebben jullie schimmel tussen je vingers?

of krabben jullie iedere keer achter je oren? en komt al dat groen tussen je vingers..?

kom kom kommaaar...

;)
 
Update: ik heb de handschoenen inmiddels gewoon in een lauw sopje laten inweken. Daarna goed uitgespoeld en LANGZAAM laten drogen. Daarna coating over de buitenkant. Ze ruiken nu weer als nieuw (en dat wil ik graag zo houden, daarom heb ik een paar mooie zomerhandschoenen gekocht. Ideaal die dingen!)...
Die tip met de vriezer werkte niet.

No more stinking fingers! 8-)
 
ook mijn probleem is opgelost. Heb via het MF bij speed6 een paar fijne zomerhandschoenen gekocht. En een goede tip gehad van hem, doe in de winter schildershandschoentjes onder de zomerhandschoenen aan. :}
 
ook mijn probleem is opgelost. Heb via het MF bij speed6 een paar fijne zomerhandschoenen gekocht. En een goede tip gehad van hem, doe in de winter schildershandschoentjes onder de zomerhandschoenen aan. :}
Dan lijkt het mij dat je zomerhandschoenen veel te groot zijn :X
 
Da's schrikken als MF OMA je opeens in je giegel eeeh, nou ja.

Tijd voor de Return of The Son of Stinkende handschoenen.

Ik heb de vriezertip op diverse manieren uitgevoerd met twee verschillende soorten zomerhandschoenen, ingepakt in zo'n wit plastic zakje waar je bij de groenteboer je, ja eeeh groente doet, en een aantal dingen kunnen en ook mogen constateren:

ze stinken heel even wat minder, maar daarna is de meur helemaal terug;
de vriezer zelf is er niet op achteruit gegaan;
de reeds aanwezige voedingsmiddelen ook niet; :?
inderdaad is het handig de handschoenen eerst uit te trekken;
rijden met ontdooiende handbedekking is een wat vreemde, kleffe en niet -zelfs niet licht- erotische ervaring.

De magnetrontest die ik liever niet.
Vanwege die metalen noppen, dingesen, u weet wel.

Goed, niemand heeft hier iets aan, maar ik hoord laatst dat ik wat mededeelzamer zou kunnen worden. Bij deze.

Groet,
:] NBI :]
 
ik zie weer veel "nederlandse" oplossingen.
ipv de oorzaak aan te pakken, nee, we gaan de gevolgen aanpakken.

"de kraan lekt, en de handdoek wordt nat.. dan leggen we gewoon een 2de handdoek erbij"... (ipv gewoon zo'n dom takke-rubbertje te vernieuwen).


volgens mij komt het probleem van stinkende hands door 1 van 2 dingen.

#1 bacterien op de handen, die door zweten lekker kunnen spelen
#2 rotzooi en dezelfde bacterien die door regenwater lekker kunnen spelen.

de bacterien kun je met de one-hand zeep die je ook bij Domino's pizza enzo ziet om "zeep" helpen. maar dan nog kun je de 2de optie krijgen. het enige wat dan helpt is gewoon snel drogen.

zo heb ik een setje lookwell handschoenen, die heb ik op 21 juli 1990 gekocht, en doen het nog steeds perfect. maar elke keer als het regende, die dingen op de verwarming. in de garage/schuur had ik een kacheltje daarvoor, daarna had ik zelf een electrische unit gebouwd, die ook meteen mijn jassen droogde (gelukkig nog steeds geen brand gehad hahaha).

ik heb nu ook een setje alpines en die beginnen nu al de foute kant op te gaan, maar zoals je ongetwijfelt zou gokken, die heb ik nooit op de verwarming gelegd (want toen ik verhuisd ben heb ik dat ding nooit meer aangesloten).

als je kijkt bij rijscholen, die hebben dat ook, en niet alleen omdat ze klanten hebben die na elkaar kleren aantrekken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan