stomme ouwe zakken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed gedaan ! En daarmee basta ! :X

Het kan gebeuren dat je per ongeluk iemand de baan afsnijdt , oké....
Maar dan nog een beetje doen alsof hij er niet staat bij de lichten en nog niet eens sorry zeggen..., Fuck Him dan ! :(

Maar ik had gewoon enkel zijn spiegel erafgemept (das al duur genoeg) ;)
 
Goed gedaan ! En daarmee basta ! :X

Het kan gebeuren dat je per ongeluk iemand de baan afsnijdt , oké....
Maar dan nog een beetje doen alsof hij er niet staat bij de lichten en nog niet eens sorry zeggen..., Fuck Him dan ! :(

Maar ik had gewoon enkel zijn spiegel erafgemept (das al duur genoeg) ;)

Die ouwe man was gewoon doodsbenauwd dat hij in elkaar gestampt zou worden door die kwaaie motorrijder...daar al eens aan gedacht?
 
Nie voor het een of ander maar bij mij flikte je da toch nie :+
(Dan lag je motor toch op de grond erdat je er op kon stappen)

Er scheuren bij mij zovaak motors voorbij (als het ware afsnijden) ga ik die kerel bij de volgende stoplichten toch ook niet bewerken met een knuppel :(

Sorry ik snap best dat je pissed off was maaruh dit lost ook niks op!!!
(als iedereen zo zou gaan doen zou het eruit zien)

Mazzels :+

Ach ja whatever zolang je geen (Belgische)grijze astra-g koekblikken bijeenstampt vindt ik et goe :)
 
Laatst bewerkt:
Ooit ook eens omgekeerd omdat een l*l inhaalde en ik hem langs mijn been voel de schuiven.

Zette mijn brik voor zijn Lada terrein wagen(!) en trok zijn deur open.
Werkelijk die gozer was twee meter nog wat en een meter breed. Ik dacht toen nou ga je het krijgen..........slik......... hij stapt uit en.............. geeft me heel zielig een handje en verontschuldigde zich duizend maal!

Ik als een wuppie op mijn brik gestapt en gezegd dat hij dat noooooit meer moest doen. stouterd.1

En de zweetdruppels van mijn voorhoofd geveegd....slik..... ik was nog heel en twee maal door het oog van de naald gekropen :+ :+ :+
 
Die ouwe man was gewoon doodsbenauwd dat hij in elkaar gestampt zou worden door die kwaaie motorrijder...daar al eens aan gedacht?

had in het begin nochtans beleefd gevraagd of hij zijn ruit wou opendoen, maar iedere keer deed hij of hij me niet hoorde, zen vrouw had men nochtans gezien en zat iets te zeggen tegen hem
 
Ooit ook eens omgekeerd omdat een l*l inhaalde en ik hem langs mijn been voel de schuiven.

Zette mijn brik voor zijn Lada terrein wagen(!) en trok zijn deur open.
Werkelijk die gozer was twee meter nog wat en een meter breed. Ik dacht toen nou ga je het krijgen..........slik......... hij stapt uit en.............. geeft me heel zielig een handje en verontschuldigde zich duizend maal!

Ik als een wuppie op mijn brik gestapt en gezegd dat hij dat noooooit meer moest doen. stouterd.1

En de zweetdruppels van mijn voorhoofd geveegd....slik..... ik was nog heel en twee maal door het oog van de naald gekropen :+ :+ :+
Ja, dat risico loop je dan ook nog eens :) :)
Maar de reaktie van die man was duidelijk en netjes, toch?
 
Er scheuren bij mij zovaak motors voorbij (als het ware afsnijden) ga ik die kerel bij de volgende stoplichten toch ook niet bewerken met een knuppel :(

iedere situatie is anders, in het begin van het topic heb ik ook gezegd dat ik het altijd over me laat gaan.

Kwam juist terug van het ziekenhuis waar ik hoorde dat het slecht ging met men moeder, en dan nog es zoiets erbij, hij was op de verkeerde plaats en op het verkeerde moment.
 
Op donderdag 08 mei 2003 15:48 schreef Gifkikker het volgende:
Bla.


Beetje jammer dit hoor :r
Verwacht je nu een schouderklopje ofzo, omdat je iemand zijn deur intrapt.
Ooit wel eens bij stil gestaan dat het misschien per ongeluk ging?
Leer eerst een rustig tot tien te tellen!!!

Goeie NickName trouwens......


|(


[me]Nick Name heeft een teringhekel aan dit soort zinloos geweld[/me]
 
Ik kan me niet voorstellen dat Belgen dit doen :X Dat taaltje he..... Ik moet ook altijd lachen als een Belg me uitscheld.. Aleez gij onverlaat...

Looking voor grijze Astraaa's :+

Beetje jammer dit hoor
Verwacht je nu een schouderklopje ofzo, omdat je iemand zijn deur intrapt.
Ooit wel eens bij stil gestaan dat het misschien per ongeluk ging?
Leer eerst een rustig tot tien te tellen!!!

Goeie NickName trouwens......





* Nick Name heeft een teringhekel aan dit soort zinloos

maar is een voorstander van zinvol geweld???? Was wel sprake van toch (about nick name )
 
Laatst bewerkt:
iedere situatie is anders, in het begin van het topic heb ik ook gezegd dat ik het altijd over me laat gaan.

Kwam juist terug van het ziekenhuis waar ik hoorde dat het slecht ging met men moeder, en dan nog es zoiets erbij, hij was op de verkeerde plaats en op het verkeerde moment.

En een paar honderd euro's armer....
 
Ik kan me niet voorstellen dat Belgen dit doen :X Dat taaltje he..... Ik moet ook altijd lachen als een Belg me uitscheld.. Aleez gij onverlaat...

Looking voor grijze Astraaa's :+

maar is een voorstander van zinvol geweld???? Was wel sprake van toch (about nick name )

Zinvol geweld bestaat zeker... :
- V-Max
- R1, R6
- Ducati sound
- En een goeie klap met een hamer op je pc heeft ook nog wel een goed effect

:+
 
Die ouwe man was gewoon doodsbenauwd dat hij in elkaar gestampt zou worden door die kwaaie motorrijder...daar al eens aan gedacht?
Dit was ook mijn eerste gedachte als ik dat zo las. En hij heeft door jouw reactie nog gelijk gekregen ook dat hij zijn venster niet naar beneden deed...hij denkt nu waarschijnlijk: beter een deuk in mijn wagen door zo'n aggressieve motorrijder dan ik in het ziekenhuis.
Maar uitkijken moeten ze doen!
 
gij zijt enen zotten manneke gifkikkert,

wat eeen fantastisch taaltje :} en wat een mooie actie O-) , beetje agressief! maarja, moest hij zn raampje maar openschroeven!!

ik zal alleen met de auto net zolang achter je aan rijden en de politie op de hoogte stellen totdat je in je belgische kraagke gevat kan worden en lekker in het kot kan gaan slapen! })

middelvingertje is genoeg? *D

succes met het terugvouwen van je nummerplaat!! :}

byee :+
 
Hangt van de reaktie van de koekblikker af. Als hij/zij toegeeft dat het een foute inschatting was met liefst nog een excuus dan moet het daarbij blijven. Als de reaktie een onverschillige is - of nog erger een agressieve - dan wordt het een ander verhaal. O-)

:^

Ik zou de leeftijdgrens voor Nederland wat hoger willen stellen: 75+ ofzo....
 
weet wel dat veel van jullie deze actie niet goedkeuren, en dat kan ik aan de ene kant begrijpen, maar op dat moment werd het me teveel. zal wel aan mij liggen dat ik mezelf niet onder controle kan houden of zo zeker?
 
als je het voortaan maar laat manneke...
nee, het is idd begrijpelijk doordat al die dingen zich opstapelen en je dan gewoon door het lint gaat, goed te praten is het toch niet...
mensen moeten gewoon verdomme leren beter te kijken , want als ze iemand doodrijden hebben ze pas spijt en nu denken ze ach, hij reed toch te hard of het zijn toch maar aso's....

je bent er iig goed vanaf gekomen (totnutoe?)

ze zeggen ook weleens even tot 10 tellen, maar als je dat al honderden? keren hebt gedaan dan heb je het vast gehad..geen ervaring mee, dus ik zal er nix verder over zeggen...

:]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan