Stoplichten die op rood blijven staan.....

Ok bedankt allemaal voor de reply!!!

Ga maandag maar eens even bellen met de gemeente.
Kijken wat die te melden hebben over wie de wegen hier in onderhoud heeft.
 
Gewoon een paar keer stampen op die lussen wil ook nog wel eens effect hebben :P

Stampen? heb je dan ijzer in je schoenen?
Die lussen werken op verandering van het magnetisch veld, niet op trillingen.
Of stamp je zo hard dat je motor op en neer deint? Want dan verandert het magnetisch veld ook :)
 
Ik dacht dat ik me dit altijd inbeeldde, maar het is dus echt zo! In nijmegen zijn er ook een paar, meestal rijd ik gewoon door als ik te lang moet wachten. Wel vervelend als er een flitser staat, gelukkig heb ik dat nog niet meegemaakt.

Zou zo'n magneetje echt werken? (zoals ze op die website zeggen?) Of je motor uit/aan zetten? Ik ga het eens proberen!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er een complete doos moeren,schroeven,bouten en andere metalen aan over gehouden die dagelijks onder mijn motor, aan de magneet hangen aan overgehouden.
Zou dat dan misschien een manier zijn om die lekke achterbanden te voorkomen?
 
gelukkig woon ik in fietsstad Groningen, die dingen zijn piekfijn afgesteld. Die detecteren volgens mij een spijker die er op ligt.
 
Met lessen heb ik zelfs nog weleens voor een stoplicht staan wachten die niet reageerde.... De instructuur kwam dan vlak naast me staan om het gezamenlijke gewicht in het voorvak te verhogen. Dan werd het licht wel groen.
 
Met lessen heb ik zelfs nog weleens voor een stoplicht staan wachten die niet reageerde.... De instructuur kwam dan vlak naast me staan om het gezamenlijke gewicht in het voorvak te verhogen. Dan werd het licht wel groen.

Heeft niets met het gewicht te maken. Lees het topic, en gij zult uitvinden wat de werkelijke reden is dat het stoplicht toen wel groen licht gaf!
 
Ik heb het gehad in Schiedam waar bij het voorsorteren linksaf alleen maar een grote lus (autolus) lag. Contact opgenomen met gemeentewerken, doorverbonden door hun en daar mijn klacht neergelegd.

Kort daarna is door die instantie contact met mij opgenomen dat er een speciale motorlus gemaakt zou worden. Gezien dat er een sleuf gefreesd werd en werd doorverbonden met de regelkast. Op gevoeligheid afstellen gebeurde met een motoragent. Daarna werd weer contact met mij opgenomen met de vraag of dat het nu wel werkte, anders zou er in de middenberm een paaltje met drukknop geplaatst worden. De lus werkte naar volle tevredenheid dus ik heb hen bedankt voor de vlotte en correcte afwikkeling.
 
hier in de buurt ook zo'n punt en t is er s avonds vaak ook erg rustig dus moet je lang wachten totdat er een auto achter je komt staan,dus gewoon lekker door t rode licht.
heb dr wel is 5 min gestaan maar dat doe k dus niiet meer :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan