Stoppie topic !!

Flo Amsterdam

MF veteraan
26 jan 2003
4.885
25
Amsterdam
Zo MF, kweet niet of er reeds een bestaat !!

Maar hier het "Stoppie topic" ...
Uiteraard zal ik beginnen !






full

:} :} :} :}

En nu jullie ...


X
 
Begin eerst maar eens met een paar goede tips, kan ik over een tijd ook wel pics plaatsen :+
 
Begin eerst maar eens met een paar goede tips, kan ik over een tijd ook wel pics plaatsen :+
Monteer een radiale Brembo Rempomp, staalomvlochten remleidingen en EBC Double H remblokken en je komt een heel eind :)

Zelf vind ik het leuk om het voorwiel bij een zo hoog mogelijke snelheid omhoog te krijgen i.p.v. zo hoog mogelijk :)
 
Hahahaha, meen je dat ook nog !!
Kzou zeggen kom eens gezzzzeli langs bij MFA, wordt het je wel ff voor gedaan ...


Hahahahahaha, maar goed denk aan het topic, als de foto er is plaatsen die handel !!

X
 
hard remmen als een noodstop, en (met je knieen rond je tank geklemd) een zetje geven met je lichaam om hem aan te zetten en dan remkracht minderen anders steek je over kop ;) en zie in godsnaam dat je banden warm staan ;)
 
hard remmen als een noodstop, en (met je knieen rond je tank geklemd) een zetje geven met je lichaam om hem aan te zetten en dan remkracht minderen anders steek je over kop ;) en zie in godsnaam dat je banden warm staan ;)
Ja want een koude band op je is nix.....







:+
 
hij ziet er goed uit floris....vindt het jammer dat ik hem gemist heb -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan