Dat klopt, vanwaar deze vraag?
Particulier gekocht of bij een bedrijf?
Bij een bedrijf? Contact opnemen met het bedrijf en voor leggen wat het probleem is.
Klopt helemaal, een zacht prijsje particulier (Van een oud vrouwtje geweest). Ingecalculeerd dat er 2 nieuwe schijven op moesten, dure grap trouwens. Hij heeft de laatste 3 jaar niet meer dan 200 km gereden dat is ook niet echt bevordelijk natuurlijk. Ik weet niet hoe ik het beter uit moet leggen dan stotteren en dat merk ik het meest in zn eerste en tweede versnelling. Al bij al ben ik nu 2300 kwijt aan de motor dus als ik dit laat repareren zal het bedrag richting de 3000 gaan. Dan is het wel een heerlijke machine om op te rijden. Helaas ben ik zelf niet technisch genoeg om te sleutelen, een zadel los halen lukt me nog net. Wellicht heeft iemand een tip waar ik terecht kan voor niet al te veel geld en enigszins in de buurt van Zoetermeer en omstreken.
Klopt helemaal, een zacht prijsje particulier (Van een oud vrouwtje geweest). Ingecalculeerd dat er 2 nieuwe schijven op moesten, dure grap trouwens. Hij heeft de laatste 3 jaar niet meer dan 200 km gereden dat is ook niet echt bevordelijk natuurlijk. Ik weet niet hoe ik het beter uit moet leggen dan stotteren en dat merk ik het meest in zn eerste en tweede versnelling. Al bij al ben ik nu 2300 kwijt aan de motor dus als ik dit laat repareren zal het bedrag richting de 3000 gaan. Dan is het wel een heerlijke machine om op te rijden. Helaas ben ik zelf niet technisch genoeg om te sleutelen, een zadel los halen lukt me nog net. Wellicht heeft iemand een tip waar ik terecht kan voor niet al te veel geld en enigszins in de buurt van Zoetermeer en omstreken.
dit had je eerste post moeten zijn, niet het "niets-zeggende" stotteren onder 3.000.
eerst carbu's VOLLEDIG en GRONDIG (laten) kuisen, dan terug komen en zeggen of het beter is.
2001 CBR 929 SC 44 heeft geen carburateurs maar injectie.