Het is wat de gek er voor geeft (gek niet letterlijk zo bedoeld). Het is lastig, ligt vaak aan de koper of hij de waarde ook ziet van de aanpassingen en het moet ook zijn/haar smaak zijn..... Gezien de leeftijd is taxeren een optie voor een goede indicatie en "garantie" voor de koper voor de verzekering en dat ie geen kat in de zak koopt. Geeft meer vertrouwen in elk geval. Of gewoon eens naar een motorzaak gaan en vragen wat ie als inruiler op kan leveren.
Het is wat de gek er voor geeft (gek niet letterlijk zo bedoeld). Het is lastig, ligt vaak aan de koper of hij de waarde ook ziet van de aanpassingen en het moet ook zijn/haar smaak zijn..... Gezien de leeftijd is taxeren een optie voor een goede indicatie en "garantie" voor de koper voor de verzekering en dat ie geen kat in de zak koopt. Geeft meer vertrouwen in elk geval. Of gewoon eens naar een motorzaak gaan en vragen wat ie als inruiler op kan leveren.
Zo te horen is het het beste dat ik hem laat taxeren, maar de vraag is dan of ik dat bedrag er ook werkelijk voor kan krijgen.
Zo te horen is het het beste dat ik hem laat taxeren, maar de vraag is dan of ik dat bedrag er ook werkelijk voor kan krijgen.
@ redline rider: Ben inderdaad laatst op de wheelyday in tholen geweest.
@ hornetdevil: hier een fotootje van de tellerpartij:
(Afbeelding)
Voor een bedrag wat daarbij in de buurt komt heb je alvast een geïntresseerde.Mooie bike en een hele mooie kleur.schat zo'n2750€ri
Tja, moeilijk zeg. Het is een hele mooie motor, maar het blijft er een van 12 jaar oud met 50k op de teller. Dus 4000 is wel heel erg veel. Rond de 3000 lijkt me normaler.
Het is inderdaad net wat de gek ervoor geeft. Taxeren is een heel goede optie. Een motorzaak zal er nooit veel voor geven, die willen over het algemeen originele motorfietsen. Anders zou je ook eens kunnen informeren bij een zaak die gespecialiseerd is in fighters zoals Jan Freese in Amstelveen.
Good luck!