Van Jan weet ik wel dat ie zijn eigen huid nog heeft. En een vrij dikke ook.Ehhhm Jan....ik zei toch dat ik NIET ga buigen ??? En bovendien, hoe weet jij dat ik mijn eigen huid nog heb ??
Om van een ander dan toch even een antwoord te krijgen. Bijna al het buismateriaal wordt warm en met mallen en rollen gebogen waardoor knikken en materiaalspanningen vermeden worden.Ehhhm Jan....ik zei toch dat ik NIET ga buigen ?
Van Jan weet ik wel dat ie zijn eigen huid nog heeft. En een vrij dikke ook.
bedankt voor de uitleg, geen apehanger voor mij. liever lekker recht....ehhhm chopper ?
Misschien moet ik de bekabeling wel gaan inkorten (?) , lijkt me niet wat maar ja wat moet dat moet. ............En dan zal het ook nog wel forward controls worden, en van die mooie luchtfilterkapjes, verchroomde carbarateurplaatjessssss......ach....ik meld me nog wel eens !
Tja, dat er door het buigen een (onzichtbaar) scheurtje in je stuur kan komen waardoor je bij een zware remactie opeens een stuk stuur in je handen hebt......
boeie toch?
Tja, dat er door het buigen een (onzichtbaar) scheurtje in je stuur kan komen waardoor je bij een zware remactie opeens een stuk stuur in je handen hebt......
boeie toch?
Als je je stuur buigt wordt het staal daar ter plaatse harder en brosser. In de fabriek hebben ze dat bij hoge temperatuur gedaan en dan heb je dat probleem niet.
Dat kan op zich nog geen kwaad. Als je niet tevreden bent met het resultaat en denkt, stukje verder, nee stukje terug, toch verder... dan ga je problemen krijgen.
Probeer het eens uit met een paperclip. Buig die een paar keer op en neer en je ziet wat er gebeurt.
Eén keer buigen zou ik rustig doen, maar dan moet het wel in één keer goed.