Koop gewoon een CBR 600f.
Goedkoop en betrouwbaar.
Koop gewoon een CBR 600f.
Goedkoop en betrouwbaar.
Als je meer dan een 600 neemt zal je proberen om te compenseren met vermogen ipv techniek.Zeker goed en betrouwbaar, maar denk dat ik daar kwa vermogen zo op uitgekeken ben, heb er al een paar keer op gereden, maar die rijd ik op m'n vfr nu al makkelijk los de bocht uit, je hebt wel gelijk die dingen kosten niks.
Ook de Srad's van Suzuki zijn inderdaad erg betaalbare fietsen, zowel de 750 als 600 is er ruime keus voor leuke prijzen, dat zit je een beetje kwa bouw in de tijd van de eerste generatie fireblade van Honda als zwaardere tegenhanger, ook die zijn erg betaalbaar.
Wanneer er beperkt budget is en ik loop tegen een leuke suz aan ook zeker een goede keus.
Liefst zou ik wel een generatie jonger zoeken, de ontwikkeling ging destijds erg snel, ik denk wat dat betreft dat je voor een 2000 /2003 model, of het nou een r6, gsxr, zx6r of fireblade gaat die hebben toch allemaal kwa vermogen en frame/constructie een streep voor op de modellen van voor 2000 heb ik 't idee.
Dus denk dat ik toch een beetje probeer een jonger model te vinden voor een leuke prijs.
Ideaal gezien koop je gelijk iets waarvan de vering bv al een upgrade gehad heeft en waar al wat accessories op zit waar je wat aan hebt.
Die is nog (lang) niet ęcht circuitklaar. Een fatsoenlijke rempomp, modificatie+service van de voor- en achtervering, race-remschakelset, dyno-afstelling, valbescherming etc. etc. kost samen al snel 1000 EUR.CBR 600 RR is ook niet duur meer.
Honda CBR 600 rr 2003
€ 2.750,00
≥ Honda CBR 600 rr 2003 - Motoren | Honda - Marktplaats.nl
Nette honda uit bouwjaar 2003 met een km stand van 39087.motor is voorzien van een goede voorband en een net nieuwe achterband en accu. Motorisch is hij 100% in orde en verkoop deze voor 3000 euro. Delink.marktplaats.nl
Daar moet je toch prima mee uit de voeten kunnen.
Met een 600 na 2001 rijd je echt veel fietsen zoek. en als je je snelheid van vermogen moet hebben ben je nog lan niet uitgeleerd.
Ik heb al 4 600 gehad en op het circuit rijd je menig geen met een zwaardere zoek
Die is nog (lang) niet ęcht circuitklaar. Een fatsoenlijke rempomp, modificatie+service van de voor- en achtervering, race-remschakelset, dyno-afstelling, valbescherming etc. etc. kost samen al snel 1000 EUR.
Ben ik met je eens na 2000 zitten veel 600's rond 120pk, dat is zat om met de snelle jongens mee te komen, ik neig ook wel erg naar zoiets
Een cbr600rr zou voor mij ook al prima zijn, heb ze alleen nog niet onder vraagprijs van 2500 gezien, en dan heb je er nog wel wat werk aan ook, wat dat betreft Is er onder de Suzuki en yamaha vlag wel wat meer keus maargoed je hebt er maar 1 nodig
Voorlopig zit ik nog niet op een niveau dat ik aan zo'n fiets allerlei aanpassingen zou doen, als hij standaard en technisch goede staat is, is dat voor volgend seizoen al prima, dat gaat al veel makkelijker rond de baan dan m'n vfr vermoed ik
Verder overweeg ik nog steeds ook een fireblade 929, ik kom al van een zwaardere motor af, dus kan 't in mijn ogen alleen maar makkelijker rijden dan mijn huidige motor, snap wel dat aan je bochten snelheid werken zeer belangrijk is, en dat dan misschien een 600 weer ene betere keus is.