Supersportmeiden pannenkoekenrit 2008

O wat zien die pannekoeken er lekker uit !! *O*

Wij zijn vanmiddag ook even wezen rijden maar na 2 uur had ik het toch wel gezien, dus de keuze om niet mee te gaan was een verstandig besluit.
 
Leuke foto's meiden :) .

Wat een pech voor Natalief en GSX-steR -O- , sterkte met het herstel van motoren èn uiteraard beterschap!!!

ps. 't lag toch niet aan het follow-up systeem :P :+?
 
Laatst bewerkt:
Had nog nooit een folluw up systeem gereden maar zoals we hem uitgevoerd hebben beviel hij prima! :} :](dus daar lag het echt nie aan) :N
 
Laatst bewerkt:
Leuke foto's meiden en wat een lekkere pannenkoeken! Idd jammer dat het zo gelopen is '( maar gelukkig is het meegevallen met Natalie. Ze is toch lekker in haar eigen huisje gebleven met oppas dus morgen hoor ik wel hoe het met haar gaat, wrs beurs en beurs en beurs :/ . Ik zal de beterschapswensen overbrengen!

@ Drakie en 1steklasboefje, nogmaals bedankt voor jullie hulp. :Y

@ GSX-ster, succes met het herstel van je motor.

@ Swifty, bedankt voor het voorrijden en het follow-up systeem werkte goed. :Y
 
Leuke foto's meiden en wat een lekkere pannenkoeken! Idd jammer dat het zo gelopen is '( maar gelukkig is het meegevallen met Natalie. Ze is toch lekker in haar eigen huisje gebleven met oppas dus morgen hoor ik wel hoe het met haar gaat, wrs beurs en beurs en beurs :/ . Ik zal de beterschapswensen overbrengen!

@ Drakie en 1steklasboefje, nogmaals bedankt voor jullie hulp. :Y

@ GSX-ster, succes met het herstel van je motor.

@ Swifty, bedankt voor het voorrijden en het follow-up systeem werkte goed. :Y


Graag gedaan ;)

En toch thuis slapen.....eigenwijs ding is het ook _O-
Zou je mij haar adres ook door willen mailen??
 
Laatst bewerkt:
hé meiden
leuk om jullie allemaal weer eens gesproken te hebben
jammer dat er een aantal meiden moest afhaken -O-
dat follow-up systeem werkt voor mij prima; het grote voordeel is dat je de snelheid er niet steeds uit haalt 8-)
natalie, heel veel beterschap; gelukkig heb je zelf niets blijvends :)

die bochtjes vanaf opheusden richting arnhem waren lekkerrrrrr; die ga ik binnenkort zeker over doen - zonder fietsers en ander loslopend wild
maar ik kan de eerste 3 jaar geen pannenkoek meer zien :r
tot over 2 weekjes in v'daal :W
 
Laatst bewerkt:
Leuke foto's meiden en wat een lekkere pannenkoeken! Idd jammer dat het zo gelopen is '( maar gelukkig is het meegevallen met Natalie. Ze is toch lekker in haar eigen huisje gebleven met oppas dus morgen hoor ik wel hoe het met haar gaat, wrs beurs en beurs en beurs :/ . Ik zal de beterschapswensen overbrengen!

@ Drakie en 1steklasboefje, nogmaals bedankt voor jullie hulp. :Y

@ GSX-ster, succes met het herstel van je motor.

@ Swifty, bedankt voor het voorrijden en het follow-up systeem werkte goed. :Y
Dank je wel, en jij heel erg bedankt voor alle hulp en steun aan Nathalie :}
 
Nathalief: heel veel beterschap meid!

GSX-SteR: succes met het opknappen van je motor, zal wel goed komen :Y

Ik zit ziek thuis B| -O-
 
Toch haar kruintje op de foto _O- _O- _O-

@ Natalie: Heel erg veel beterschap! :j


Wat een ontzettend lieve mensen in de buurt, stonden lekker in het zonnetje en best dorst. Vraag je de buurman om een fles/emmer water krijg je een fles cola en 2 pakken dubbelfris! Echt zo super!! :}

Toch nog even mijn reactie, ik weet het niet zo met dat follow up. Maar zal misschien wel aan mij liggen...
 
Laatst bewerkt:
hee dames,

wat een pech, maar gelukkig hebben jullie ook veel lol gehad.

Ik ook, naast de wcpot.....ben zaterdagnacht ziek geworden en niet de kans gehad om het ff te melden hiero.... Volgende x ben ik er zeker bij.
 
@ Swifty: het follow up systeem werkt goed, zeker in de stad en/of andere drukke punten. Al wist ik niet dat je ook onderling mocht inhalen. |(

@ Natalie: heeel heeeeeel veel succes met je herstel meid! :Y

@ Iedereen: bedankt voor de gezelligheid :)

De telefoon van Suzanne is dus inderdaad bij een onrechtmatige eigenaar terecht gekomen. Ik heb nog wel de voicemail ingesproken dat ze hem naar mijn huisadres moeten sturen, maar ja, dat zal wel vergeefse moeite zijn. :(
 
Goh, wat een toestand zeg, maar gelukkig hebben jullie ook veel lol gehad!
Leuke foto's en wat zien die pannenkoeken er lekker uit.... :9~

@Natalief, sterkte met het herstel en de reparatie van je motor
@GSX-steR, jij ook sterkte met de reparatie van je motor.
Ik hoop voor jullie beiden dat je motor voor 14 sept. weer gemaakt is.
 
en deze is voor jou Nice ;)

69b8b47cebfbc4335041cf291970f536

Goh Nice, wij zijn bijna tweeling v.w.b. onze motor, overall en laarzen.... ;)
Lekker pakkie, hè... *O*

Edit: lekkere motor ook trouwens... :Y
 
Laatst bewerkt:
@ Swifty: het follow up systeem werkt goed, zeker in de stad en/of andere drukke punten.
(
Als er overal maar iemand stil gaat staan he, om de weg te wijzen ;)

Wat was er nou in Arnhem gebeurt, Jaap/nice/Marieke/Ducenzo/Cath/Joyride? In eerste instantie richting Oosterbeek gereden of zo?
 
Terug
Bovenaan Onderaan