Suzuki´s gestolen - GSX-R1000 en GSX-R600

Volgens mij had Luigibernau z'n GSXR1000 met 3 sloten op slot staan plus nog eens een grondanker in een garage die op slot stond.

'T mocht echter niet baten...:N -O-

Tja, wat Wolfman al zei, als ze 'm willen hebben, nemen ze 'm, en dan maakt 't niet zoveel uit waar dat ding allemaal mee op slot staat.

(daarom heeft sandberg ook maar een gewoon vrij anoniem 900 kawaatje, ipv van een R1, R6, GSXR600 750 of 1000 :) , die jatten ze gewoon wat minder snel )

'(
 
Is al me tweede fiets, eerste was ook gejat hier.

Maar nu is ie beveiligd met sloten en een 9** die klaar staat.
Ze mogen komen die tyfus flikkers, heb wel zien om eentje hard aan te pakken voordat ik politie belt }).

Waarom ook slechte ervaring(en) met osdorp?

Bij jou hadden ze de verdachte toch aangehouden??? Waar is de brommert dan gebleven?
 
Zag vanavond in Amsterdam een srad met oranje velgen staan. Dacht er nog even aan of het jouw motor kon zijn, maar de motor had een HR sticker ter hoogte van de remschakelsetjes. Helaas, had je graag goed nieuws willen vertellen.
 
Zag vanavond in Amsterdam een srad met oranje velgen staan. Dacht er nog even aan of het jouw motor kon zijn, maar de motor had een HR sticker ter hoogte van de remschakelsetjes. Helaas, had je graag goed nieuws willen vertellen.

Super dat je je ogen open houdt!! Morgen krijg ik schade expert op bezoek..... ben benieuwd...
 
2 nogwel :o... dat zuigt grootmaals...

Sterkte met de afwikkeling -O-... Hoe hebben ze trouwens je auto kunnen verplaatsen :?
 
jezus man daar gaan je zuur verdiende centjes. kunnen ze dan ook nergens meer vanaf blijven tegenwoordig. en jij maar keihard werken om lekker te kunnen rijden.
heel veel sterkte en ik hoop dat ze ze pakken en heel hard"straffen" (zal wel niet ).
 
je zou haast op 'schietsport' gaan...

;( ;( ;(
Tsk Tsk, in BE hebben ze (de overbezorgde overheid dus) na een schietincidentje in A'pen héél vlug een nieuwe wapenwet ingevoerd. Met deze wapenwet is het de Bezorgde Burger onmogelijk gemaakt zich te verdedigen tegen al het (vreemde) uitschot wat hier sinds het openstellen van de landsgrenzen rondtrekt.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet ongeveer hoe het voelt.. mijne hebben ze ook gestolen, op stuurslot, alarm en ketting erom :S...
Waarschijnlijk stelt ook jouw verzekering een termijn van 30 dagen voor het terugvinden van de motoren. Als ze deze (of één ervan) terugvinden, niet meteen akkoord gaan met het terugnemen. Je hebt er recht op de motor eerst te laten onderzoeken. Als ie van de buitenkant nog puntgaaf is, kan ie alsnog afgestampt zijn. De verzekering zou (misschien afhankelijk van de verz. maatschappij,) ook deze schade moeten vergoeden.
Wanneer ze niet gevonden worden, moet je niet direct akkoord gaan met het bedrag wat ze ervoor willen geven (wat door de expert vastgesteld wordt). Zoek zelf even op www.motoroccasion.nl en www.bikenet.nl (meeste experts gebruiken ook deze sites, maar kiezen altijd de lagere waardes) wat de gemiddelde waarde is, en kies gelijkwaardige motoren van het hoogste bedrag om aan te geven wat jij vind dat de motor waard is. Na 2 á 3 keer onderhandelen kom je waarschijnlijk wel zo'n €750,- hoger uit (per motor).
Geef ook duidelijk aan wat voor extra's erop de motoren zitten. Ook datgene waarvan je geen bonnetjes hebt (kan bijv. 2e hands zijn) verhoogd de dagwaarde van je motor. Zorg voor recente foto's en de bonnetjes van de onderhoudsbeurten. Als ze nog niet eerder een kilometerstand hebben genoteerd, wees hier dan creatief mee :), maar let wel op de km-stand die op je aankoopbewijs/bon staat. Misschien wil jouw dealer/onderhoudsmonteur meewerken aan het helpen van bonnetjes die je niet (meer) hebt. Zorg ook dat je niet alleen bent wanneer de expert langs komt om zijn onderzoek in te stellen. Ze zullen altijd eerst bekijken of jij de motoren niet verduisterd hebt om het geld op te kunnen strijken. Geef daarom ook geen aanleiding wat jezelf zou kunnen incrimineren, hierover zullen ze ongetwijfeld moeilijk doen i.v.m. het bedrag dat ze uitkeren.
Voordat je het geld daadwerkelijk uitgekeerd krijgt zul je zo'n 2 maanden verder zijn, na het moment van aangifte van de diefstal (zo blijkt de ervaring...). Zelfs als ze beloven de zaak met 'spoed' te behandelen. Wat helpt is om een 'In gebreke stelling' te sturen in ongeveer de 3e week na het verstrijken van de 30-dagen termijn.

Hopelijk heb je er iets aan.

Fire6 groet.
 
Ik weet ongeveer hoe het voelt.. mijne hebben ze ook gestolen, op stuurslot, alarm en ketting erom :S...

.....

Hopelijk heb je er iets aan.

Fire6 groet.

Top! ontzettend bedankt, dit is precies info waar ik naar op zoek ben. De 30 dagen termijn verloopt dit weekend. En ik moet zeggen de verzekeraar (Unive) doet het allemaal erg netjes. Ik ben afgelopen vrijdag gebeld door de expert die een voorstel gedaan heeft. Het voorstel is inderdaad laag, dus nu ga ik zelf referentie materiaal op internet zoeken, om met een tegenvoorstel te komen. Wat ik tot nu toe gevonden heb, is ook flink hoger dan hun voorstel.
 
Top! ontzettend bedankt, dit is precies info waar ik naar op zoek ben. De 30 dagen termijn verloopt dit weekend. En ik moet zeggen de verzekeraar (Unive) doet het allemaal erg netjes. Ik ben afgelopen vrijdag gebeld door de expert die een voorstel gedaan heeft. Het voorstel is inderdaad laag, dus nu ga ik zelf referentie materiaal op internet zoeken, om met een tegenvoorstel te komen. Wat ik tot nu toe gevonden heb, is ook flink hoger dan hun voorstel.
Zijn deze mensen nog ergens goed voor:
Marktplaats/Speurders verkopers met roze bril??

Als je weer een bike hebt, kom je maar een keer meerijden
Amsterdam - Geef mij maar MFA 13

Succes verder
 
Nou, alles is inmiddels afgehandeld. Niets meer van de politie of de motoren gehoord, maar de verzekering (Unive) heeft het echt heel netjes afgehandeld. Eerst is een expert langsgweest om het hele verhaal aan te horen - op zich wel goed om t verhaal te kunnen vertellen ipv een of ander formulier in te vullen... Toen de 30-dagen termijn voorbij was belden ze meteen met een aanbod. Daar hebben we nog over onderhandeld en heb ik er gelukkig nog aardig wat bij kunnen krijgen. Krijg ik vervolgens bevestiging per post, hebben ze er nog een dagvergoeding voor alternatief vervoer bij gedaan * 30 dagen * 2.... Dus uiteindelijk ben ik er financieel niet veel op achteruitgegaan *D , alleen baal ik nog steeds elke keer als ik een motor voorbij zie komen.... ;(
 
Nou, alles is inmiddels afgehandeld. Niets meer van de politie of de motoren gehoord, maar de verzekering (Unive) heeft het echt heel netjes afgehandeld. Eerst is een expert langsgweest om het hele verhaal aan te horen - op zich wel goed om t verhaal te kunnen vertellen ipv een of ander formulier in te vullen... Toen de 30-dagen termijn voorbij was belden ze meteen met een aanbod. Daar hebben we nog over onderhandeld en heb ik er gelukkig nog aardig wat bij kunnen krijgen. Krijg ik vervolgens bevestiging per post, hebben ze er nog een dagvergoeding voor alternatief vervoer bij gedaan * 30 dagen * 2.... Dus uiteindelijk ben ik er financieel niet veel op achteruitgegaan *D , alleen baal ik nog steeds elke keer als ik een motor voorbij zie komen.... ;(

Goed om te horen dat alles goed is afgehandeld. Ik heb zonet mijn papierwerk aangetekend verstuurd naar de Univé dus nu is het maar afwachten op hoe of wat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan